2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
سریال پایتخت 7 ساخته می شود

سریال پایتخت 7 ساخته می شود

تصمیم صدا و سیما برای ساخت پایتخت ۷ جدی است.

دوات آنلاین -سریال پایتخت از آن دست مجموعه هایی است که هر سال در نزدیکی های عید هوس تماشای آن به سرمان می زند اما ساخت فصل هفتم این مجموعه در هاله ای از ابهام قرار داشت و اخبار ضد و نقیضی در این زمینه منتشر می شد تا این که معاون سیمای سازمان صدا و سیما خبر داد سری جدید این سریال ساخته خواهد شد.

فصل جدید برنامه دورهمی ساخته می شود

تصمیم جدی برای ساخت پایتخت ۷

به نوشته تسنیم حمید شاه آبادی درباره ساخت فصل هفتم سریال پایتخت، گفت: تصمیم ما برای ساخت پایتخت 7 جدی است و صحبت‌های ما انجام شده و ما فقط به خاطر اینکه عجله‌ای نداشته باشیم که به کنداکتور نوروزی برسد به همین خاطر روی کیفیت و محتوا تأکید داشتیم فیلمنامه باید نوشته شود و از این جهت پایتخت 7 را برای نوروز 1400 نداشتیم چراکه برای ما محتوا و فیلمنامه بسیار مهم است.

 

 شروع سری جدید دورهمی

شاه‌آبادی درباره سری جدید دورهمی هم عنوان کرد: دورهمی را از عید فطر روی آنتن خواهیم داشت و روی محتوای آن کار می‌کنیم تا با تغییرات جدید روی آنتن رود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/10/13
سلام لطفا سریال پایتخت فصل هفتم را کاملا بسازید و بهتاش فریبا دروازه بان تیم باشگاه فوتبال نساجی مازندران باشد و با بازیکن پیتر چک علاقه داشته باشد و بهبود هم حضور داشته باشد و نقی نماینده مجلس , هما اخبارگو فهیمه و رحمت و فهیمه ارایشگر باشد و خونه فهیمه و خونه نقی را بسازید و داستانش مثل فصل ششم باشد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.