2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
آیا عرفان طهماسبی به فینال عصر جدید می رود

آیا عرفان طهماسبی به فینال عصر جدید می رود

رقابت عرفان با بهاره سرگل زایی بسیار حساس است اما به نظر می رسد او شانس بیشتری برای صعود دارد.

دوات آنلاین -عرفان طهماسبی تا به حال سه بار روی صحنه عصر جدید رفته و هر دفعه اجراهای موفقی داشته و توانسته توجهات را جلب کند. او حالا رای رفتن به فینال باید با بهاره سرگل زایی دختر هنرمند و توانایی که در زمینه دوبله کار می کند، رقابت کند.

 

عرفان طهماسبی از خواندن در رستوران تا صحنه عصر جدید

عرفان طهماسبی 23 سال بیشتر ندارد. او اهل شوشتر است و در اهواز زندگی می کند البته به گفته خودش مرتب میان این دو شهر در رفت و آمد است. عرفان کار هنری را با خواندن در رستوران ها شروع کرد تا این که در عصر جدید فرصتی برایش فراهم شد تا برای مخاطبان میلیونی بخواند و نامش را سر زبان ها بیندازد.

 

عرفان از موقعیتی که به دست آورده بود بهترین بهره را برد و سعی کرد با قوی تر کردن کارهایش روز به روز جلوتر برود. او حالا دیگر نمی تواند در رستوران بخواند؛ به خاطر شهرتی که به دست آورده و گام بزرگی که برداشته است. البته آریا عظیمی نژاد این اتفاق را مثبت ارزیابی نمی کند و معتقد است خواندن در رستوران فرصت خوبی برای عرفان بود.

عرفان طهماسبی در انتظار صعود به فینال عصر جدید

شکست قبلی در نظرسنجی مردمی

در هر صورت عرفان تاکنون آنقدر شهرت و محبوبیت به دست آورده است که بتواند خوانندگی را جدی تر  و حرفه ای تر ادامه بدهد. او اگر بتواند در نظرسنجی مردمی از سرگل زایی پیشی بگیرد مسیر هموارتری را در برابر خود دارد.

 

طهماسبی پیش از این یک بار در مرحله دوم عصر جدید در نظرسنجی مردمی شکست خورد. او در رقابت با گروه جوانمردان ایران زمین یک میلیون و 995 هزار و 243 رای آورد و در حالی که تصور می شد از گردونه رقابت خارج شده است ناگهان امین حیایی به او رای نجات داد تا این خواننده شانس دوباره ای برای درخشیدن داشته باشد.

 

آیا تجربه شکست قبلی در این مرحله هم تکرار می شود؟ باید توجه داشت رقیب عرفان در مرحله قبل گروهی بود که اکنون یکی از ۵ فینالیست است؛ گروهی قوی و بسیار کاربلد. شاید بهاره سر گل زایی در مقایسه با گروه جوانمردان حریف مشکلی برای عرفان نباشد.

 

نظر داوران درباره عرفان طهماسبی

نکته جالب این است که هر ۴ داور عرفان را به عنوان استعداد خوانندگی قبول دارند. آریا عظیمی نژاد سریع ترین زنگ سفید را برای این جوان به صدا درآورده است. او در اجراهایی که در زمینه موسیقی است بسیار سختگیر است با این حال نشان داده که هنر طهماسبی را می پسندد.

 

امین حیایی نیز اهل موسیقی است. این رشته را خوب می شناسد و تجربه خوانندگی دارد. بنابراین رای نجات او معنی و مفهوم عمیقی دارد که نشاندهنده توانایی جوان شوشتری است.

فاطمه سرگل زایی شرکت کننده عصر جدید

رقابت با بهاره سرگل زایی

اجرای بهاره سرگل زایی در مرحله نیمه نهایی به قوت دو اجرای قبلی اش نبود. آریا عظیمی نژاد به او رای قرمز داد و انتقادهایی را وارد کرد، انتقاداتی که رویا نونهالی نیز گفت با بخشی از آنها موفق است. اگرچه دکتر بشیر حسینی سرسختانه از این دختر هنرمند اهل بم دفاع کرد اما به نظر می رسد اگر دو گروه بچه شهر و پسران نینجا حذف نشده بودند سرگل زایی برای حضور در مرحله نظرسنجی کار مشکلی پیش رو داشت.

 

در این که سرگل زایی دختری هنرمند است شکی نیست اما در این مرحله رقابت بسیار تنگاتنگ و نفسگیر است. دختر جوان بعد از اجرا با صحبت هایی احساسی توجهات را جلب کرد اما این صحبت ها و اشک های او می تواند تاثیر منفی نیز داشته باشد و عده ای گمان کنند او قصد داشته این گونه رای ها را به دست بیاورد. هر چند دختر جوان خیلی عاطفی و از صمیم قلب صحبت می کرد و هدف او جلب نظرها نبوده اما به هر حال ممکن است عده ایچنین برداشتی داشته باشند و البته برخی نیز به خاطر همین موضوع به او رای بدهند.

 

واقعا پیش بینی این که در نهایت کدام یک از اجراها رای بیشتری را کسب خواهد کرد کار سختی است و باید منتظر ماند و دید عرفان به عنوان تنها خواننده باقی مانده در عصر جدید به فینال می رود یا نه. تا کنون صعود سه گروه قطعی شده که هر سه آنها ورزشی هستند. یکی در رشته ورزش باستانی، دیگری فرشتگان نینجا و سومی دختران رزمی کار ستاره هشتم. حضور عرفان در فینال می تواند جای خالی یک خواننده را پر کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/12/03
به نظرم گروه فرشته های نینجا مثل ستاره هشتم بود

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.