2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
گروه جوانمردان ایران زمین یا اسرا جلیلیان؛ کدام یک به فینال عصر جدید می رود

گروه جوانمردان ایران زمین یا اسرا جلیلیان؛ کدام یک به فینال عصر جدید می رود

شانس اسرا بیشتر است یا گروه جوانمردان از بخت بیشتری برای حضور در فینال عصر جدید برخوردار هستند؟

دوات آنلاین -رقابت میان گروه جوانمردان ایران زمین و اسرا جلیلیان برای رفتن به فینال عصر جدید رقابتی سخت و پیچیده است و واقعا پیش بینی این که کدام یک در نظرسنجی مردمی جلو خواهد زد غیرممکن به نظر می رسد اما می توان با بررسی این دو شرکت کننده به تحلیلی از اوضاع دست یافت.

 

2 اجرای کاملا متفاوت در عصر جدید

یکی از مشکلاتی که برا انتخاب میان اسرا جلیلیان و گروه ایران زمین وجود دارد این است که اجراهای آنها در دو زمینه متفاوت است و هیچ شباهت و اشتراکی با هم ندارد.

 

یکی در رشته ورزشی استعداد خود را به نمایش گذاشته و دیگری نشان داده بازیگر توانمندی است. در چنین شرایطی رای مخاطبان می تواند به جای این که بر پایه انتخاب خود شرکت کنندگان باشد بر مبنای گزینش رشته آنها صادر شود. به این معنی که ممکن است عده ای به رشته بازیگری بیش از ورزش باستانی علاقه داشته باشند و گروهی نیز برعکس. در این صورت رای آنها در واقع به رشته این شرکت کنندگان است نه خود آنها.

 

در این نوع رای ها به نظر می رسد بازیگری نسبت به ورزش های باستانی پیشی بگیرد اما این فقط یک تحلیل اولیه است و با کمی دقت می توان فهمید گروه جوانمردان ایران زمین موفق شده رشته ای کم طرفدار اما ریشه دار را به زیباترین نحو ممکن معرفی و بسیاری را به آن علاقه مند کند. بنابراین در زمینه نمی توان گفت کفته ترازو به نفع کدام یک سنگینی می کند.

گروه جوانمردان ایران زمین در عصر جدید

انتخاب گروهی یا فردی

یکی دیگر از نکاتی که می تواند به معیاری برای رای دهی تبدیل شود تفاوت سلیقه ها در رای دادن به اجراهای فردی یا گروهی است. در فصل اول عصر جدید همه گروه ها به غیر از دختران نینجا حذف شدند و فقط یک تیم توانست روی صحنه فینال برود. در حالی که گروه های دیگری نیز بودند که به نیمه نهایی راه یافته بودند.

 

به نظر می رسد در این زمینه اوضاع به نفع اجراهای فردی باشد اما باز هم نمی توان با قاطعیت نظر داد چون اتفاقا زیبایی کار جوانمردان ایران زمین به گروهی بودن و هماهنگی بی نظیرشان است. درست مانند دختران نینجا در فصل قبل که بسیار هماهنگ و منظم بودند.

اسرا جلیلیان در عصر جدید

انتخاب فینالیست عصرجدید بر اساس سن

آیا سن می تواند معیاری برای رای دهندگان باشد؟ نمی توان این فاکتور را به طور کامل نادیده گرفت اما همین عامل دو جنبه دارد. عده ای بر این باور خواهند بود که اسرا با توجه به سن کمی که دارد تا همین مرحله نیز خوب صعود کرده و بهتر است بیش از این جلو نرود. عده ای دیگر هم نظر کاملا برعکس دارند.

 

اگر سن را یکی از فاکتورهای تعیین کننده بدانیم گروه جوانمردان ایران زمین نیز با حضور محمدطاها که قول داده در فینال روی صحنه برود تاثیر بسیاری خواهد داشت. ضمن این که او بعد از اجرای هم تیمی هایش در گفت و گو با عصر جدید توانست لبخند را بر لب مخاطبان بیاورد و همه را شاد کند.

 

انتخاب بر اساس توانایی

اگر انتخاب فقط بر اساس توانایی باشد هر دو شرکت کننده در رشته های خود بسیار توانا هستند و نمی توان بر نام یکی از آنها خط کشید. بنابراین همان طور که در بالا گفته شد به نظر می رسد این بار انتخاب بیشتر بر اساس سلیقه باشد. بنابراین باید منتظر ماند و دید در روز اعلام نتایج چه اتفاقی رخ خواهد داد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.