2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
موضوع فصل سوم سریال نون-خ درباره چیست

موضوع فصل سوم سریال نون-خ درباره چیست

سریال نون-خ 3 موضوع جدیدی دارد. ضمن این که در این فصل شاهد لوکیشن های جدیدی نیز خواهیم بود.

دوات آنلاین -تاکنون خبرهای متعددی درباره فصل سوم سریال نون-خ منتشر شده و همه منتظر هستند این مجموعه را در نوروز سال 1400 تماشا کنند. حالا سعید آقاخانی توضیحات بیشتری درباره این مجموعه داده است.

 

عروسی سلمان در نون-خ

به گزارش روابط عمومی شبکه یک سیما، برنگاران رسانه های دیداری و شنیداری از پشت صحنه سریال نوروزی "نون.خ" شبکه یک سیما در لوکیشن اصلی واقع در روستای سنجریان در اطراف تهران بازدید کردند.

 

در لوکیشن اصلی که منزل نورالدین خانزاده محسوب می شود سکانس های میانی قسمت های 11و13 تصویربرداری شدو یکی از این سکانس ها مربوط به سکانس خواستگاری و مراسم عروسی کاراکتر "سلمان" بوده است.

 

محل های فیلمبرداری فصل سوم سریال نون-خ

سعید آقاخانی در مراسم دیدار اهالی رسانه از پشت صحنه سریال نون-خ گفت: فصل سوم سریال "نون خ" ادامه داستان فصل دوم هست و در این فصل ما علاوه بر نمایش زیبایی های استان کرمانشاه و استان کردستان، به مهاباد و بخش های کردنشین استان آذربایجان را هم بازنمایی کرده ایم.

 

کارگردان سریال نون-خ ادامه داد: بازیگران این فصل همان بازیگران دو فصل گذشته هستند با این تفاوت که چند بازیگر به این مجموعه اضافه شده اند.

 

موضوع فصل سوم چیست

سعید آقاخانی اظهار داشت: در فصل سوم تمرکز ما بر روی تولید محصولات دارویی است و این شغل را بارز کرده ایم.

 

او تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که در نوروز سال ۱۴۰۰ مردم ساعت و لحظات خوشی را با این سریال سپری کنند و بتوانیم مردم را بیشتر بخندانیم در واقع روز مرگ ما زمانی است که بیننده به سریال ما نخندد.

 

آقاخانی عنوان کرد: نون-خ ۳ اولین سریالی است که بازیگران با ماسک مقابل دوربین رفته اند و از آنجا که یکی از شخصیت‌های این سریال براساس قصه به کرونا مبتلا شده است بنابراین ما علاوه بر اینکه به موضوع کرونا پرداخته ایم، تمام صحنه‌ها را با ماسک مقابل دوربین رفته ایم. سعید آقاخانی در پایان گفت: تمام تلاش ما این است که سریال "نون.خ" در فصول جدیدش جذابتر و مخاطب پسندتر باشد و بتواند مردم را در ایام عید نوروز بیشتر شاد و خوشحال کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.