2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
تغییرات بزرگ در مهران غفوریان سلبریتی همیشه خندان

تغییرات بزرگ در مهران غفوریان سلبریتی همیشه خندان

مدتی است غفوریان را با ظاهری متفاوت می بینیم و البته شاید او در حرفه اش نیز مسیر تازه ای در پیش بگیرد.

دوات آنلاین -مهران غفوریان یکی از محبوب ترین کمدین های ایرانی است که همه ما او را همیشه شاد و سرزنده دیده ایم؛ بازیگری چاق که همان هیکل درشتش به بامزه تر شدن او کمک می کند اما مدتی است ظاهر این سلبریتی دوست داشتنی و همچنین سبک کارش تغییر کرده است.

 

مهران غفوریان که متولد سوم شهریور سال 1353 است بازیگری را از سال 75 با جنگ 39 به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد و خیلی زود به هنرپیشه ای محبوب تبدیل شد. ظاهر خاص، لحن و طرز بیان و سبک بازی او و همچنین صمیمیت و صداقتش باعث شد خیلی زود به چهره ای پرطرفدار تبدیل شود.

مهران غفوریان در کنار همسرش

مهران غفوریان 13 دی سال 1393 ازدواج کرد و دختر این زوج به نام هانا روز 15 بهمن سال 97 به دنیا آمد و به این ترتیب زندگی مهران شیرین تر از پیش شد.

 

تغییرات در غفوریان از زمانی آغاز شد که او تصمیم گرفت لاغر شود. رژیم غذایی و ورزش دو عاملی بود که کمدین دوست داشتنی را در رسیدن به این خواسته اش کمک کرد. البته او دچار یک مشکل جدی هم شد و مجبور شد جراحی لگن انجام بدهد که عمل خیلی سختی بود .

 

بعد از آن مهران نه تنها در ظاهرش تغییر ایجاد شد بلکه سبک کارش را هم کمی تغییر داد. او ابتدا به عنوان مجری در برنامه اعجوبه ها جلوی دوربین رفت. سپس در سریال قورباغه که یک مجموعه کاملا جدی است بازی کرد.

مهران غوریان در کنار دخترش هانا

علاوه بر این عکس بالا سفید شدن ریش بازیگر محبوب را نشان می دهد. در هر صورت همچنان منتظریم تا غفوریان را در کارهای جدید ببینیم البته چندی پیش برخی گمانه زنی ها از این خبر می داد که شاید او دیگر کمدی بازی نکند.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.