2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بیوگرافی مهرداد صدیقیان بازیگر نقش بهمن در سریال مدینه

بیوگرافی مهرداد صدیقیان بازیگر نقش بهمن در سریال مدینه

نقش بهمن در سریال مدینه آخرین تجربه تلویزیونی مهرداد صدیقیان است. با او بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -مهرداد صدیقیان که در سریال مدینه نقش بهمن را بازی کرده از جمله بازیگران مطرحی است که البته چند سالی است در سریال های تلویزیونی حضور ندارد و تمرکز خود را روی سینما و شبکه نمایش خانگی معطوف کرده است.

مهرداد صدیقیان بازیگر نقش بهمن در سریال مدینه

ورود مهرداد صدیقیان به سینما

مهرداد صدیقیان از کودکی به بازیگری علاقه داشته و از همان دوران مدرسه به صورت غیرحرفه ای تئاتر کار می کرد. او بعد از این که وارد دوران جوانی شد عزمش را جزم کرد تا وارد سینما شود. به همین دلیل برای کارهای مختلف تست داد و تمام وقت و انرژی خود را روی این موضوع متمرکز کرد تا این که بالاخره در سال 84 به خواسته اش رسید.

 

در آن سال مونا زند حقیقی، صدیقیان را برای بازی در فیلمش به نام عصر جمعه انتخاب کرد. در این فیلم خیانت و تعصب سرنوشت تلخی را برای سوگند 15 ساله رقم می زند، که حاصل آن در به دری، بی پناهی و تنهایی است. سال ها می گذرد، بنفشه خواهر سوگند تصمیم می گیرد خواهر گمشده خود را بیابد و پرده از رازی بردارد که سالها پنهان مانده است.

مهرداد صدیقیان بازیگر نقش بهمن در سریال مدینه

پرکاری مهرداد صدیقیان

صدیقیان بعد از فیلم عصر جمعه به بازیگری کاملا حرفه ای تبدیل شد به گونه ای که تاکنون هیچ سالی نبوده که بیکار بماند و تا به حال در 29 فیلم سینمایی بازی کرده است.

 

در واقع این هنرمند را می توان بازیگری پرکار محسوب کرد که سال 95 شلوغ تریبن سال کاری او بود و در 6 فیلم شماره ۱۷ سهیلا، زرد، ماجرای نیمروز، ترومای سرخ، لابی و پدیده بازی کرد.

 

فیلم لامینور به کارگردانی داریوش مهرجویی( تولید سال 1399) تازه ترین کار صدیقیان است.

مهرداد صدیقیان بازیگر نقش بهمن در سریال مدینه

نقش بهمن در سریال مدینه

مهرداد صدیقیان اولین بار در سال 1390 در یک سریال تلویزیونی حاضر شد. او در مجموعه  سقوط یک فرشته به کارگردانی بهرام بهرامیان نقش نیما را بازی کرد.

 

بعد از آن در سال 91 در دو سریال بازی کرد. یکی مجموعه دیوار به کارگردانی سیروس مقدم و دیگری سریال حیرانی به کارگردانی کیوان علیمحمدی.

 

سریال مدینه که در سال 93 ساخته شد دومین همکاری صدیقیان با سیروس مقدم است. او در این مجموعه نقش بهمن را که از نقش های اصلی است ایفا کرد و با این که بازی وی مورد توجه قرار گرفت بعد از آن در هیچ سریال تلویزیونی حضور نیافت.

 

بازی برای شبکه نمایش خانگی

مهرداد صدیقیان تجربه بازی در دو سریال برای شبکه نمایش خانگی را نیز دارد. اولی سریال شاهگوش به کارگردانی داوود میرباقری است که در سال 1392 ساخته شد و دومی سریال رقص روی شیشه به کارگردانی مهدی گلستانه که محصول سال 1397 است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.