2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
قناری راز مرگ ۲ زن را برملا کرد

قناری راز مرگ ۲ زن را برملا کرد

زن 70 ساله خواهرزاده اش قربانی گازگرفتگی شدند.

دوات آنلاین -ساکنان ساختمانی در شمال تهران وقتی صدای قناری همسایه را نشنیدند به در خانه او رفتند و از حادثه‌ای مرگبار با خبر شدند.

 

به نوشته روزنامه جوان چند روز قبل قاضی مصطفی واحدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری دربند از مرگ مشکوک دو زن با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان تشخیص هویت پلیس آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در محل حادثه که طبقه همکف ساختمان سه طبقه‌ای بود با جسد خاله و خواهرزاده ۷۰ و ۳۵‌ساله‌ای روبه‌رو شدند که براثر استنشاق دی اکسید کربن به کام مرگ رفته بودند.

 

یکی از همسایه‌ها گفت: زن ۷۰‌ساله در این خانه مستأجر بود و خواهر‌زاده‌اش هم مهمان او بود. او قناری داخل قفس نگهداری می‌کرد که همیشه می‌خواند. چند ساعتی بود که قناری او نمی‌خواند و از طرفی هم یکی از بستگانشان با ما تماس گرفت و گفت زن ۷۰‌ساله جواب تلفن آن‌ها رانمی دهد که نگران شدیم و به در خانه‌اش رفتیم که متوجه شدیم بر اثر گاز گرفتگی خودش، مهمانش و قناری‌اش فوت کرده‌اند.

 

مرگ دو برادر

در حادثه‌ای دیگری هم شامگاه دوشنبه اول دی‌ماه دو برادر در خانه‌شان در جنوب تهران بر اثر گاز گرفتگی به کام مرگ رفتند.

 

مأموران پلیس به قاضی واحدی اعلام کردند این دو برادر به صورت مجردی زندگی می‌کرده‌اند که همسایه‌ها حادثه را اعلام کرده‌اند. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.