2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
اعترافات قاتلی که در قم گروگانگیری کرد

اعترافات قاتلی که در قم گروگانگیری کرد

در تماس با نیروی انتظامی قصدم برای گروگانگیری را اطلاع دادم و از آن‌ها خواستم برادرم را که در زندان بود آزاد کنند اما قبول نکردند بعد در خواست ملاقات با خانواده ام را داشتم.

دوات آنلاین -قاتل فراری که مسافران یک اتوبوس را در قم گروگان گرفته بود تا برادر زندانی اش را آزاد کنند پس از دستگیری صبح دیروز به بازسازی صحنه پرداخت.

 

به نوشته روزنامه ایران این مرد ۲۸ ساله که معتاد است به اتهام قتل همسر برادرش از حدود یک ماه قبل تحت تعقیب بود تا اینکه روز شنبه وی سوار یک اتوبوس در شهرک فاطمیه قم شد و در حالی که اسلحه ای در دست داشت راننده و مسافران را تهدید کرد و گروگان گرفت. وی در تماس با پلیس از آنها خواست برادر زندانی اش را آزاد کنند اما وقتی با این درخواست وی موافقت نشد این بار از مأموران خواست تا برادرش را نزد او ببرند و با هم ملاقات کنند که این بار موافقت شد و با همین ترفند مأموران وی را خلع سلاح و دستگیر کردند و 5 گروگان او آزاد شدند.

 

توضیحات مرد گروگانگیر

سرانجام صبح دیروز متهم بار دیگر به محل حادثه برده شد تا صحنه جرم را بازسازی کند. وی در تشریح ماجرا گفت: از مدتی قبل متوجه برخی رفتارهای نامناسب همسر برادرم شده بودم . شامگاه  25 آبان از منطقه دانیال او را به بهانه خرید سوار ماشین کردم و پس از ساعتی چرخیدن در خیابان‌ها بحثمان بالا گرفت. من اسلحه داشتم با بالا گرفتن بحث از او خواستم اشتباه های گذشته را ادامه ندهد، اما زمانی که با من مخالفت کرد اسلحه را به طرفش نشانه رفتم و  یک تیر به سرش زدم.

 

متهم گفت: جنازه مقتول را در حوالی بلوار فردوسی و در مکانی خلوت رها کرده و با برادرم تماس گرفتم و به او اطلاع دادم. در این مدت فراری بودم تا اینکه روز حادثه  با همراه داشتن اسلحه سوار اتوبوسی در شهرک فاطمیه شدم. وقتی تعداد مسافران کم شد از راننده خواستم خودرو را متوقف کند.

 

متهم افزود: در تماس با نیروی انتظامی قصدم برای گروگانگیری را اطلاع دادم و از آن‌ها خواستم برادرم را که در زندان بود آزاد کنند اما قبول نکردند بعد در خواست ملاقات با خانواده ام را داشتم. حتی یکی از گروگان ها را که زنی 60 ساله بود آزاد کردم اما وقتی ساعتی بعد برادرانم به دیدنم آمدند با بغل کردن من دستانم را به سمت آسمان گرفتند و پس از خلع سلاح مرا به مأموران تحویل دادند.وی در ادامه گفت:  قصدم آسیب زدن به هیچ یک از گروگان‌ها نبود و فقط می خواستم خانواده ام را بار دیگر ملاقات کنم.

 

در ادامه مشخص شد این مرد 2 سال قبل نیز در یکی از پارک های شهر قم برای انتقام جویی از یک خانواده گوش های پسر 12 ساله آنها را بریده بود و به این اتهام 2 سال در زندان بود اما بعد از آزادی مرتکب این جنایت شده بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین غریب، دادستان عمومی و انقلاب قم  با اشاره به سابقه دار بودن متهم به خبرگزاری صدا و سیما گفت: درخواست دادستانی اشد مجازات و تعیین حکم محاربه برای متهم است. دستگاه قضایی و انتظامی استان با تمام قدرت با این دست اقدامات و جرایم خشن مقابله می کند و با قاطعیت با این متهمان برخورد خواهد کرد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.