2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
فیلمبرداری سریال نون-خ ۳ در شرایط سخت

فیلمبرداری سریال نون-خ ۳ در شرایط سخت

شرایط کرونایی باعث شده است فیلمبرداری سریال نون-خ ۳ با سختی هایی همراه شود.

دوات آنلاین -فصل سوم سریال نون-خ در شرایطی ساخته می شود که همه کارها تحت تاثیر کرونا است و شرایط کار دشوار شده است. در حال حاضر فیلمبرداری این سریال به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در تهران ادامه دارد.

 

به گزارش روابط عمومی سریال ، فیلمبرداری فصل سوم نون-خ از اواسط مهر ماه با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در تهران آغاز شد و تاکنون 60درصد از این سریال تصویربرداری شده و شقایق دهقان و علی صادقی جلوی دوربین رفتند.

 

هر روز قبل از آغاز فیلمبرداری، عوامل و بازیگران با حضور پزشک و با دستگاه‌های پزشکی معاینه می‌شوند و میزان اکسیژن تب آنها سنجیده می‌شود و همچنین تمامی عوامل پشت دوربین در هنگام حضور در لوکیشن باید از ماسک استفاده کنند.

 

سعید آقاخانی، علی صادقی، سیروس میمنت، شقایق دهقان، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، یدالله شادمانی، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، شیدا یوسفی، صهبا شرافتی، هدی استواری، آتنا مهیاری، کاظم نوربخش، ماشاالله وروایی، سیروس سپهری، یوسف کرمی، رضا رشیدی، سیدحسین موسوی، سیروس حسینی‌فر، علی اخوان، افشین ملکی، نارین ایوبی و شقایق فتاحی بازیگران سریال نون-خ هستند.

 

فصل سوم سریال نون-خ در 16 قسمت برای پخش در نوروز 1400 از شبکه اول سیما ساخته می‌شود

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.