2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
قتل همسر با ادعای رابطه پنهانی

قتل همسر با ادعای رابطه پنهانی

همسرم طوری رفتار کرد که دیگر نتوانستم خودم را کنترل کنم. این شد که کاسه ای آوردم و سرش را داخل آن فرو کردم. سپس پارچه ای را دور گردنش انداختم و او را خفه کردم.

دوات آنلاین -مرد جوانی که مدعی است همسرش را در جریان یک رابطه پنهانی به قتل رسانده است به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می شود.

 

حضور در کلانتری

به نوشته روزنامه جوان، 16 آبان سال 98 مرد جوانی با مراجعه به کلانتری، ماموران را از قتل همسر ۳۳ساله اش ناهید باخبر کرد و گفت: ساعتی قبل همسرم را به خاطر خیانتی که کرده بود، کشتم. حالا جسدش در خانه روی زمین افتاده است.

 

بعد از توضیحات مرد جوان، ماموران به خانه او رفتند و با جسد زن جوانی روبه رو شدند که سرش داخل یک کاسه آب قرار داشت و یک پارچه صورتی نیز دور گردنش پیچیده شده بود.

 

جسد به دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و شوهر مقتول نیز با اعتراف به جرمش برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی فرستاده شد.

 

جزییات جنایت

مرد جوان در روند بازجویی ها در شرح ماجرا گفت: مدتی قبل به خانه جدیدمان اسباب کشی کرده بودیم خانه نوساز بود و کابینت نداشت. چهار ماه بعد از جابه جایی پولی تهیه کردم تا کابینت های خانه را نصب کنم به همین خاطر با یک نصاب کابینت تماس گرفتم و برای اندازه گیری به خانه مان آمد. مدتی گذشت که متوجه رفتارهای غیر عادی همسرم شدم. کنجکاو شدم و فهمیدم او با مرد غریبه ای رابطه دارد قبل از صحبت با همسرم شماره آن مرد را از گوشی ناهید برداشتم اما وقتی در گوشی خود ذخیره کردم فهمیدم همان نصاب کابینت است.

 

متهم ادامه داد: چند بار در این مورد با همسرم صحبت کردم اما اشتباهش را قبول نمی کرد و هر بار که از محل کار با همسرم تماس می گرفتم گوشی او برای مدت زیادی اشغال بود. وقتی علتش را پرسیدم می گفت مشغول صحبت کردن با مادر یا خواهرش بوده است.

 

متهم درباره نحوه قتل گفت: آن روز وقتی از سر کار به خانه برگشتم دیدم همسرم مشغول سیگار کشیدن است. او به محض اینکه مرا دید پیامک های داخل گوشی اش را پاک کرد. همان لحظه گوشیش زنگ خورد، اما او تماس هایش را رد کرد. آنجا بود که خواستم حقیقت را بگوید که یکباره گفت علاقه ای به من ندارد و می خواهد طلاق بگیرد. عصبانی شدم و گفتم حالا که مرا نمی خواهی از خانه  برو بیرون اما او همچنان که روی مبل نشسته بود مرا مسخره می کرد و جوابم را با تندی می داد. از شدت عصبانیت چاقویی از آشپزخانه برداشتم تا به رابطه اش با آن مرد اعتراف کند اما طوری رفتار کرد که دیگر نتوانستم خودم را کنترل کنم. این شد که کاسه ای آوردم و سرش را داخل آن فرو کردم. سپس پارچه ای را دور گردنش انداختم و او را خفه کردم.

 

متهم در آخر گفت: برای حفظ زندگی ام خیلی تلاش کردم حتی یکبار هم با باجناقم صحبت کردم اما او هم نتوانست کاری انجام دهد. من سالهاست از ناراحتی اعصاب و روان رنج می برم و به بیماری افسردگی مبتلا هستم. حتی

چند سال قبل در بیمارستان روانی بستری شدم به همین خاطر روز حادثه نتوانستم خودم را کنترل کنم و مرتکب قتل شدم.

 

بعد از ثبت این اظهارات متهم به پزشکی قانونی فرستاده شد اما کارشناسان با رد ادعای متهم سلامت روانی وی را هنگام ارتکاب جرم تایید کردند،

 

به این ترتیب مرد جوان بعد از بازسازی صحنه جرم راهی زندان شد و پرونده با درخواست قصاص از سوی اولیای دم به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. متهم به زودی در یکی از شعب دادگاه محاکمه می شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.