2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بازیگر قدیمی به سریال بچه مهندس 4 پیوست

بازیگر قدیمی به سریال بچه مهندس 4 پیوست

فیلمبرداری فصل چهارم سریال بچه مهندس همچنان ادامه دارد و عبدالرضا اکبری هم به جمع بازیگران این مجموعه اضافه شده است.

دوات آنلاین -فصل چهارم سریال بچه مهندس با ماجراهای جدید برای جواد جوادی و البته مرضیه مقدم در راه است و احتمالا در ماه مبارک رمضان سال آینده از شبکه دو پخش خواهد شد. در حالی که فیلمبرداری این مجموعه ادامه دارد عبدالرضا اکبری هم به بازیگران آن اضافه شده است.

 

به نوشته تسنیم، فیلمبرداری فصل چهارم سریال بچه مهندس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور فرهاد قائمیان و مهشید جوادی، ۲۴ آبان‌ماه در تهران آغاز شد. کارگردان این فصل تغییر کرد و علی غفاری به علت حضور در پروژه سینمایی "تک‌تیرانداز" نتوانست به فیلمبرداری این فصل سریال برسد. به همین جهت احمد کاوری کار را جلو می‌برد.

 

به مانند سری قبل حسن وارسته به همراه یک گروه چند نفره نویسندگی این سریال را برعهده دارند. چرا که همزمان با آغاز مرحله تصویربرداری، بازنویسی متن‌ها نیز توسط حسن وارسته و یک گروه چند نفره در حال پیش‌روی است.

 

فصل چهارم "بچه‌مهندس" قرار است دوباره شانسِ حضور در کنداکتور رمضانی را داشته باشد. همچون فصل اول که در رمضان ۱۳۹۷ و فصل سوم نیز در ماه رمضان ۱۳۹۹ روی آنتن رفت.

 

تمام بازیگران سریال بچه مهندس

براساس پیگیری‌های تسنیم تاکنون حضور بازیگرانی همچون ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، روزبه حصاری، مهشید جوادی، نسیم باقریان، کریم قربانی، عباس جمشیدی‌فر و شیوا خسرومهر قطعی شده و بزودی چند بازیگر جدید نیز به پروژه اضافه خواهند شد.

 

پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف‌زاده از بازیگرانی‌اند که هم در فصل یک و هم در فصل دو حضور داشتند که در کنار آن‌ها بازیگران دیگری هم به این کار پیوستند.

 

پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسداللهی، فرج‌الله گل‌سفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد و یونا تدیّن نقش کودکی جواد را بازی می‌کردند. همچنین فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری، روزبه حضاری از بازیگران فصل 3 این سریال‌اند.

 

عبدالرضا اکبری در سریال بچه مهندس

مردم عبدالرضا اکبری را با سریال‌های قدیمی مثل "پهلوانان نمی‌میرند" و "دلنوازان" می‌شناسند؛ قرار بود بنابر گفته‌هایش در سریال "رعد و برق" بهروز افخمی باشد، اما به دلیل فیلمبرداری در شهرستان و فراهم نبودن شرایط، عبدالرضا اکبری نتوانست به جمع بازیگران آن سریال بپیوندد.

 

مدتی است مثل خیلی از بازیگران کاربلد کم‌پیدا شده، به سراغ او رفتیم تا از کار‌های جدیدش بگوید. او در گفت‌وگویی با تسنیم از حضورش در فصل چهارم سریال بچه‌ مهندس خبر داد و گفت: "بچه ‌مهندس" جزو کار‌هایی است که مردم استقبال کرده‌اند و خواستار ساخت فصل‌های بعدی‌اش بوده‌اند و قرار است در فصل چهارم من هم کنار این دوستان باشم. چند روز آینده قرار است مقابل دوربین این سریال قرار بگیرم.

 

وی در خصوص اینکه سریال در تهران فیلمبرداری می‌شود، گفت: این روز‌ها گروه در تهران مشغول صحنه‌های دیگری‌اند و قرار است خبرم کنند که مقابل دوربین قرار بگیرم؛ چون نقشم قطعی نیست نمی‌توانم از جزئیاتش چیزی بگویم. اطمینان دارم کار خوبی است و گروه با کیفیت و کاربلدی هم کار می‌کنند به همین خاطر خیالم راحت است. گفته‌اند بخش‌هایی از سریال در شهرستان هم فیلمبرداری می‌شود باید برویم جلوتر تا بقیه جزئیاتش مشخص شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/09/13
چرا از آقای حصاری خبری نیست؟؟؟
یگانه 1399/09/13
بله بازی میکنن
اکرم 1399/09/12
سلام ببخشید مسعود وتینا در بچه مهندس 4 بازی می‌کند؟!
ناشناس 1399/09/11
چرا از نقش اول سریال یعنی آقای حصاری خبری نیست؟؟

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.