2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت

سکانسی از بازی پرویز پورحسینی در سریال بچه مهندس

استاد پرویز پورحسینی به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت. نقش بابا اسماعیل در سریال بچه مهندس یکی از آخرین تصویرهایی است که از او در ذهن ها مانده است.

دوات آنلاین -سریال بچه مهندس یکی از آخرین کارهای مرحوم پرویز پورحسینی است. او در فصل اول و دوم این مجموعه نقش بابا اسماعیل را به زیبایی هرچه تمام تر بازی کرد. این مجموعه به همراه سریال های تاریکی شب و روشنایی روز و بیگانه ای با من است آخرین نقش آفرینی های پورحسینی محسوب می شود.

 

نقش بابا اسماعیل نقشی به یادماندنی است که خود پورحسینی درباره آن به ایسنا گفته بود: با فاش شدن هویت بابا اسماعیل توسط خواهرش، دیگر ماندن اسماعیل در یتیم‌خانه ناممکن می‌شود. بابا اسماعیل دوست داشت ناشناس در کنار بچه‌ها خدمت کند؛ بنابراین به جایی دور دست می‌رود که گمنام در میان مردم خدمت کند از این رو در قسمت سوم سریال «بچه مهندس» نمی‌توانست حضور داشته باشد. بعد هم در همان غربت فوت می‌کند.

 

گوشه ای از بازی استاد پورحسینی در فصل دوم بچه مهندس را در بالا تماشا کنید. او در این سکانس مشغول نصیحت کردن جواد جوادی است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.