2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
مهدی پاکدل یک سلبریتی با نقش های عاشقانه

مهدی پاکدل یک سلبریتی با نقش های عاشقانه

مهدی پاکدل چگونه توانست به یک سلبریتی موفق تبدیل شود؟

دوات آنلاین -مهدی پاکدل بازیگری مطرح و سلبریتی محبوب است. او به تازگی با رعنا آزادی ور ازدواج کرده و برایش آرزوی خوشبختی داریم اما نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که پاکدل به راحتی به این جایگاه در عرصه بازیگری نرسیده و بسیار تلاش کرده است. نقش های او به ویژه نقش های عاشقانه اش در سریال های اولین شب آرامش و سریال ستایش هنوز در یادها مانده است.

 

شروع به کار مهدی پاکدل

مهدی پاکدل متولد 10 تیر سال 1359 است. او از سال 1379 به صورت حرفه ای وارد عرصه تصویر شد و ابتدا در فیلم سینمایی آبی ساخته حمید لبخنده بازی کرد. او در این فیلم نقش اصلی را نداشت و نقش های اصلی زن و مرد بر عهده بهرام رادان و هدیه تهرانی بود.

 

پاکدل دومین کار خود را نیز با لبخنده انجام داد و در سال 81 در سریال با من بمان بازی کرد.

مهدی پاکدل چگونه سلبریتی موفقی شد

شهرت مهدی پاکدل

مهدی پاکدل تا سال 1384 در چند فیلم و سریال دیگر نیز بازی کرد که ماهی ها عاشق می شوند به کارگردانی علی رفیعی مطرح ترین آنها است اما او در سال 84 نقشی را برعهده گرفت که یک گام بلند برایش محسوب می شد و باعث شهرت زیادش شد.

 

مهدی پاکدل در این سال در سریال اولین شب آرامش بازی کرد؛ سریالی پرطرفدار به کارگردانی احمد امینی. بازی در نقش عاشقی شکست خورده پاکدل را در مرکز توجه قرار داد. او به طور کلی نقش های عاشقانه را خیلی خوب بازی می کند و موفقیتی را که در این سریال به دست آورد در سال 89 در سریال ستایش تکرار کرد. پاکدل در ستایش هم نقش عاشقانه را برعهده داشت. او در فاصله این دو مجموعه در سریال های زیر بازی کرد:

 

ما چند نفر (۱۳۸۵)

بی‌گناهان (۱۳۸۶)

تله‌فیلم گزارش یک اعدام (۱۳۸۶)

تله‌فیلم استخوان (۱۳۸۶)

ضامن (۱۳۸۶)

شب می‌گذرد (۱۳۸۷)

گمشده (۱۳۸۸)

مهدی پاکدل نقش های عاشقانه را خوب بازی می کند

مهدی پاکدل در سینما

پاکدل از جمله بازیگرانی است که نه فقط در تلویزیون بلکه در سینما نیز موفق است و کارهای درخشانی نیز روی صحنه نمایش اجرا کرده است. فیلم های زیر را می توان در کارنامه این هنرمند دید:

 

چهارراه استانبول ساخته مصطفی کیایی

تنگه ابوقریب ساخته بهرام توکلی

نرگس مست ساخته سید جلال الدین دری

خانه کاغذی ساخته مهدی صباغ زاده

ماجرای نیمروز ساخته محمدحسین مهدویان

بن‌بست وثوق ساخته حمید کاویانی

محمد رسول‌الله ساخته مجید مجیدی

گاهی ساخته محمدرضا رحمانی

فردا ساخته مهدی پاکدل و ایمان افشاریان

تمشک ساخته سامان سالور

آزاد راه ساخته عباس رافعی

بدون اجازه ساخته مرتضی هرندی

دایره زنگی ساخته پریسا بخت آور

مخمصه ساخته محمدعلی سجادی

مصائب دوشیزه ساخته مسعود اطیابی

شبانه ساخته امید بنکدار و کیوان علیمحمدی

 

اگرچه پاکدل نقش های زیادی بازی کرده اما تصویری که بیش از همه در ذهن او مانده تصویر عاشقی است که برای رسیدن به عشق خود با مشکلاتی مواجه است. تیپ، لحن و حرکات بدن او نیز به شکل گیری این تصویر کمک می کند. او برای تبدیل شدن به بازیگری مطرح و محبوب گام به گام پیش رفته و موفقیتش را به تدریج به دست آورده است. او از جمله بازیگرانی است که زندگی خصوصی اش نیز همیشه مورد توجه بوده و ازدواج و جدایی او از بهنوش طباطبایی و ازدواج دومش با رعنا آزادی ور به اخباری پرمخاطب تبدیل شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.