2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
دانلود قسمت اول از فصل اول شب های مافیا

دانلود قسمت اول از فصل اول شب های مافیا

قسمت اول از فصل اول شب های مافیا را می توانید از طریق لینک های این مطلب با مصرف اینترنت نیم بها به صورت قانونی دانلود کنید.

دوات آنلاین -مافیا نوعی مسابقه و سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند. در برنامه «شب های مافیا» محمدرضا علیمردانی بازیگر و مجری کشورمان به عنوان لیدر یا برگزار کننده در بازی حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان او قرار دارد. در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل یک بازیگر 12 نفر از دوستان هنرمندش را برای بازی دعوت میکند و در نهایت با دو گروه 12 نفره مردان و یک گروه 12 نفره خانم های هنرمند این مسابقه آغاز می شود. قسمت اول از این مسابقه را از طریق لینک های زیر دانلود کنید.

 

دانلود قسمت اول از فصل اول شب های مافیا با کیفیت 480

دانلود قسمت اول از فصل اول شب های مافیا با کیفیت 720

دانلود قسمت اول از فصل اول شب های مافیا با کیفیت 1080

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
میشا صدر 1399/09/01
من قسمت اولشو تازه دیدم،بنظرم خیلی قشنگ بود.علتش هم اجرای زیبای محمدرضا علیمردانی عزیز که بسیار دوستش دارم،و هم بازیگرانی که حضور داشتن که اکثرشون جزو بازیگران مورد علاقم بودن

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.