2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
وضعیت استخدام‌های خارج از حد شهرداری باید مشخص شود
یک عضو مجمع نمایندگان استان تهران:

وضعیت استخدام‌های خارج از حد شهرداری باید مشخص شود

شورای پنجم برای مدیریت بهینه و سالم دستور کار و راهکارهایی جدید را باید بررسی و مشخص کند، این راهکارها باید منطبق بر برنامه‌های توسعه شهری و اسناد بالادستی چون طرح جامع و تفصیلی باشد

دوات آنلاین-شیوه مدیریت شهری در پایتخت باید اصلاح شود. این را یک عضو مجمع نمایندگان استان تهران می‌گوید. حرفی که تازگی ندارد و بسیاری از کارشناسان بر آن اتفاق نظر دارند. قاسم میرزایی‌نیکو مشخص‌شدن وضعیت استخدام‌های خارج از حد شهرداری را یکی از راه‌های این اصلاح می‌داند زیرا به گفته او دو سوم درآمدهای شهرداری صرف پرداخت حقوق پرسنل و شرکت‌های وابسته می‌شود.

این عضو مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به تخلفات و استخدام‌های خارج از حد شهرداری تهران گفت: شورای پنجم و شهرداری جدید باید شیوه مدیریت شهر را اصلاح کند.در شرایط کنونی روش‌های اصلاحی و شیوه‌هایی که می‌تواند مانع انحرافات شهرداری از برنامه‌ها شود باید مورد توجه نمایندگان مجلس و شورای پنجم قرار گیرد.

وی افزود:شورای پنجم برای مدیریت بهینه و سالم دستور کار و راهکارهایی جدید را باید بررسی و مشخص کند، این راهکارها باید منطبق بر برنامه‌های توسعه شهری و اسناد بالادستی چون طرح جامع و تفصیلی باشد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد شورای شهر چهارم، به خانه ملت گفت: اعضای شورای شهر چهارم از دو، سه سال گذشته در جریان انحرافات و تخلفات شهرداری بودند لذا ایراد این انتقادات در روزهای پایانی فعالیت شورا چهارم و شهرداری کنونی جای بسی تامل دارد.

وی یادآور شد: در جریان تهیه طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران، مطالب بسیاری جمع‌آوری شد که نشان از تخلفات شهرداری تهران داشت، اما به دلیل مخالفت با آن در مجلس می‌توان این اطلاعات را در اختیار شورای پنجم قرار داد تا مسائل را با برنامه ریزی بررسی کند.

 

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.