2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
پرسه سگ‌های ولگرد در بیمارستان بوشهر!

پرسه سگ‌های ولگرد در بیمارستان بوشهر!

دوات آنلاین-پایگاه خبری - تحلیلی خلیج فارس با انتشار چند تصویر موضوع پرسه سگ های ولگرد در بیمارستان بوشهر را منعکس کرده است.

در ادامه پایگاه خلیج فارس آمده است: پرسه زدن سگ های ولگرد در بسیاری از محلات بوشهر مشکلی قدیمی است و همه اقدامات نصف و نیمه شهرداری هم منجر به بهبود این وضعیت نشده است.

در کنار مشکلات بهداشتی و منظره نازیبایی که جولان این حیوانات در شهر دارد، ترس رهگذران خصوصا خانم ها و کودکان با مشاهده سگ های ولگرد هم انتقادات مکرر شهروندان را از این وضعیت در پی داشته است.

اما این وضعیت هرچند در بسیاری از محلات بوشهر برای مردم عادی شده، ولی جولان سگ های ولگرد در مراکز درمانی از جمله اصلی ترین بیمارستان استان علامت سوال های جدی ایجاد کرده است.

یکی از شهروندان هم در این خصوص پیام زیر را به «خلیج فارس» ارسال کرده: «ظهر امروز برای عیادت دوستی به بیمارستان شهدای خلیج فارس رفتم که در بدو ورود به ساختمان مرکزی و لابی ورودی بیمارستان، با سه سگ ولگرد مواجه شدم که باعث ترس بین تعدادی خانم مراجعه کننده و کودکان و برخی مراجعین به بیمارستان شده بودند. سگ ها در گوشه ای پناه گرفته بودند و آنجا هم متاسفانه بوی بدی ایجاد کرده بودند. واقعا سگ های ولگرد آن هم دم در سالن لابی بیمارستان اصلی استان چه مفهومی غیر از بی مدیریتی دارد؟»

یکی از خوانندگان هم درباره خرابی آسانسورهای بیمارستان شهدای خلیج فارس نوشته و گفته: «از 6 آسانسور این بیمارستان، تنها یک و در برخی اوقات دو آسانسور کار می کند که این وضعیت در ساعت عیادت بیماران که جمعیت زیاد است، باعت شلوغی و انتظار زیاد برای استفاده از آن می شود و نارضایتی شهروندان را در پی داشته است

رئیس بیمارستان: نیازمند کمک شهرداری هستیم

رییس بیمارستان شهدای خلیج فارس درباره این دو مشکل توضیح داد: منابع مالی لازم برای سرویس اساسی آسانسورها تامین شده و به زودی تمام آسانسورها به صورت اساسی و اصولی سرویس و استاندارد خواهند شد.

دکتر علیرضا حاجیونی ادامه داد: جمع آوری سگ‌های ولگرد در حوزه وظایف نهادهایی دیگر و نه بیمارستان است که انتظار می‌رود مسوولان مربوط با این موضوع بنا به مسوولیت اجتماعی و سازمانی که دارند، این مرکز را برای حل معضل یاد شده حمایت کنند.

حاجیونی ادامه داد: این مرکز درمانی و آموزشی برای حل این مورد، مذاکرات متعددی با مسوولان شهرستان و استان داشته و طی چندین نامه مراتب نگرانی خود را اعلام داشته و عواقب اجتماعی آن را یادآورشده، اما متاسفانه به درخواست‌های این مرکز، پاسخ مناسبی داده نشده است.

به گفته وی، برای جلوگیری از ورود حیوانات به بیمارستان، طرح بستن منافذ ورودی و تعبیه فنس یا توری‌های مشبک روی حصارهای نرده‌ای پیرامون بیمارستان در مدت یک ماه آینده اجرا خواهد شد تا این مشکل مرتفع شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.