2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
رای پرونده آتنا احتمالا هفته آینده صادر می شود

رای پرونده آتنا احتمالا هفته آینده صادر می شود

وکیل پرونده قتل آتنا اصلانی اعلام کرد هفته آینده رسیدگی به پرونده قتل آتنا انجام میشود و به نظر میرسد در همین هفته نیز رای صادر شود.

دوات آنلاین-وکیل پرونده قتل آتنا اصلانی اعلام کرد هفته آینده رسیدگی به پرونده قتل آتنا انجام میشود و به نظر میرسد در همین هفته نیز رای صادر شود. 

 به گزارش عصر ایران سیروس حسینیان، وکیل پرونده آتنا اصلانی ادامه داد: با توجه به اینکه کیفر خواست شخص متهم به قتل آتنا به دادگاه اردبیل ارسال شده است هفته آینده نخستین جلسه دادگاه تشکیل خواهد شد. با توجه به مشخص بودن همه ابعاد  پرونده قتل آتنا گمان می‌کنم در یک جلسه رای صادر شود.

آتنا اصلانی دختر 6 ساله پارس آبادی خرداد ماه سال جاری هنگامی که برای سرزدن به پدرش به محل کار او رفته بود توسط مردی ربوده شد و به قتل رسید. یک ماه بعد از گمشدن آتنا و در حالیکه همه اهالی شهر به دنبال او بودند تنها مظنون پرونده در تماسی با همسرش از او خواسته بود مواد مخدری را که در پارکنیگ مخفی کرده از خانه خارج کند. همسر این مرد به موضوع شک کرده و پلیس را در جریان قرار داده بود که همین امر منجر به کشف راز قتل اتنا شد. 

این پرونده بازتاب رسانه ای فراوانی داشت و واکنش مقامات سیاسی را هم برانگیخت.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.