2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
هویت کودک پیداشده در اصفهان باید محرز شود

هویت کودک پیداشده در اصفهان باید محرز شود

این کودک شباهت زیادی به دختر گمشده مشهدی دارد اما شباهت ظاهری کافی نیست و مراحل شناسایی آن توسط مقامات قضایی باید انجام شود.

دوات آنلاین-مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: کودک 1.5 ساله‌ای که روز گذشته در پارک ناژوان پیدا شده است باید احراز هویت شود.

سعید صادقی گفت: این کودک شباهت زیادی به دختر گمشده مشهدی دارد اما شباهت ظاهری کافی نیست و مراحل شناسایی آن توسط مقامات قضایی باید انجام شود.

وی گفت: خانواده "ملیکا" کودک مشهدی مفقود شده در راه عزیمت به اصفهان هستند. اگرچه شباهت ظاهری زیادی میان کودک پیدا شده و کودکی که در مشهد گم شده وجود دارد اما شناسایی با هماهنگی مقامات قضایی باید دقیق‌تر صورت گیرد و کودک مشروط به احراز هویت به خانواده مشهدی تحویل داده می‌شود.

مدیرکل بهزیستی اصفهان ادامه داد: کودک به شیرخوارگاه نرجس اصفهان منتقل شده، شرایط عمومی او مطلوب و تنها کمی دچار اضطراب است و امیدواریم همان کودک گم شده مشهدی باشد.

شب گذشته شماری از شهروندان اصفهانی یک کودک را در حالی که در پارک ناژوان اصفهان سرگردان بوده است،‌ پیدا می‌کنند و پس از تماس با پلیس 110 کودک با حکم قضایی به بهزیستی استان اصفهان تحویل داده می‌شود؛ با توجه به شباهت زیادی میان که این کودک و "ملیکا" کودک دیگری که از 9 روز پیش در مشهد گم شده است وجود دارد، مسئولان گمان می‌کنند کودک پیدا شده همان ملیکا باشد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.