2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
احتمال شروع شورای پنجم از هفته بعد

احتمال شروع شورای پنجم از هفته بعد

این جلسه آخرین جلسه شورا خواهد بود و جلسه بعد از آن معنایی ندارد. البته روش قانونی این است که دولت باید ابلاغ کند که هنوز این اتفاق نیفتاده و قاعدتا ظرف روزهای آینده انجام خواهد شد.

دوات آنلاین- در حالی که گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن بود که شورای نگهبان مصوبه مجلس مبنی بر آغاز شوراهای شهر و روستا، 45 روز پس از انتخابات را برای این دوره تایید نکرده است، امروز مهدی چمران خبر از تایید این مصوبه داد و گفت احتمالا جلسه امروز، آخرین جلسه شورای شهر تهران بود. 

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تایید شورای نگهبان در مورد آغاز به کار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری، شمیرانات و تجریش در تاریخ 12 مردادماه گفت: احتمالا امروز آخرین جلسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران خواهد بود.

مهدی چمران در جریان سیصدوشصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: قانون آغاز به کار پنجمین دوره اسلامی شهر تهران، ری، تجریش و شمیرانات توسط شورای نگهبان به تصویب رسیده و به ریاست جمهوری اعلام شده است اما هنوز از ریاست جمهوری برای اجرا ابلاغ نشده است.

او افزود: بدین ترتیب این جلسه آخرین جلسه شورا خواهد بود و جلسه بعد از آن معنایی ندارد. البته روش قانونی این است که دولت باید ابلاغ کند که هنوز این اتفاق نیفتاده و قاعدتا ظرف روزهای آینده انجام خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: برداشت من این است که شورای چهارم مردادماه به کار خود پایان خواهد داد و امروز جلسه آخر است مگر اینکه دوستان بخواهند جلسه دیگری داشته باشیم اما مصوبات آن چگونه خواهد بود.

به این ترتیب در صورت ابلاغ این مصوبه مجلس که به تایید شورای نگهبان رسیده، دوره پنجم شوراهای شهر و روستا از هفته بعد آغاز به کار می‌کنند. 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.