2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
اقدام به خودکشی قاتل آتنا

اقدام به خودکشی قاتل آتنا

این متهم در بازداشتگاه قصد داشت خود را خفه کند اما مامور اداره آگاهی اردبیل متوجه اقدام به خودکشی او شد و جلوی او را گرفت

دوات آنلاین-قاتل آتنا که از زندان پارس‌آباد به اردبیل منتقل شده و به‌گفته دادستان اردبیل تحت مراقب ویژه است امروز سعی کرد به زندگی‌اش پایان بدهد.

به گزارش رکنا این متهم در بازداشتگاه قصد داشت خود را خفه کند اما مامور اداره آگاهی اردبیل متوجه اقدام به خودکشی او شد و جلوی او را گرفت.

گفته می شود زندانیان نیز پذیرای حضور این فرد در میان خود نیستند و او از ترس حضور در زندان و برخورد با سایر زندانیان دست به خودکشی زده است.

پدر آتنا نیز با اشاره به اینکه متهم با لباس‌های تن‌اش اقدام به خودکشی کرده است،گفت: امیدوارم این کار او نمایش نباشد چون این مرد افکار بسیار کثیفی دارد. وی ادامه داد: از روزی که این قاتل اعتراف کرده و مراسم خاکسپاری انجام گرفته است من، مادر و خواهر آتنا دل رفتن به خانه مان را نداریم و حتی از جلوی قتلگاه هم نمی توانیم عبور کنیم. 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.