2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
ارجاع پرونده قاتل آتنا به دادگاه کیفری
دادستان اردبیل خبر داد:

ارجاع پرونده قاتل آتنا به دادگاه کیفری

دادگاه کیفری یک استان اردبیل اتهامات را در سریع‌ترین زمان و با دقت کامل رسیدگی و حکم را صادر خواهد کرد.

دوات آنلاین-دادستان اردبیل از ارجاع پرونده قاتل آتنا اصلانی به دادگاه کیفری یک این استان پس از صدور کیفرخواست خبر داد و گفت: دستور رسیدگی فوق العاده در این زمینه صادر و دادگاه به احتمال زیاد در همین هفته برگزار می‌شود.

ناصر عتباتی در تشریح آخرین وضعیت پرونده قاتل آتنا اصلانی از ارجاع پرونده به دادگاه کیفری یک استان اردبیل پس از صدور کیفرخواست خبر داد و گفت: دستور رسیدگی فوق العاده در این زمینه صادر و دادگاه به احتمال زیاد در همین هفته برگزار می‌شود.

وی از انتقال متهم از پارس آباد به زندان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: متهم از پارس آباد به زندان اردبیل منتقل شده و تحت مراقب ویژه است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل افزود: دادگاه کیفری یک استان اردبیل اتهامات را در سریع‌ترین زمان و با دقت کامل رسیدگی و حکم را صادر خواهد کرد.

عتباتی خاطرنشان کرد: تلاش بر این است که در جهت مطالبه جدی مردم و تشفی خاطر اهالی پارس آباد و اولیای دم، اجرای حکم به صورت علنی انجام شود.

 

منبع:میزان

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.