2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
نعمت‌زاده دور بعد وزیر نیست
آخرین خبرها از کابینه دوازدهم

نعمت‌زاده دور بعد وزیر نیست

محمود واعظی : در دولت بعدی وزیر ارتباطات نخواهم بود.

دوات آنلاین-وزرای صنعت و ارتباطات در حاشیه جلسه هیات دولت امروز در جمع خبرنگاران به این سوال که آیا در کابینه بعدی حضور دارند یا نه پاسخ دادند.

محمود واعظی در پاسخ به این پرسش که آیا درباره ریاست دفتر رئیس جمهوری با وی صحبتی شده یا نه، گفت: در دولت بعدی وزیر ارتباطات نخواهم بود. درباره موضوع ریاست دفتر رئیس جمهور نيز با من صحبت هایی شده است، اما اجازه دهید که رییس جمهوری در این زمینه تصمیم گیری کند.

محمدرضا نعمت زاده نیز با اشاره به احتمال حضورش در کابینه دوازدهم اظهار کرد: اگر منظور از حضور در کابینه، بودن در وزارتخانه است که ان‌شاءالله وزیر نخواهیم بود؛ چرا که در خواستمان این است که کارها قدری سبک تر شود.

وی درباره مهمترین اقدامی که در وزارت صنعت به انجام رسیده، گفت: فکر می کنم برگرداندن امید به سرمایه گذاران، صنعت کاران و معدن کاران مهمترین اقدامی بوده است که انجام شده؛ چرا که در هشت سال دولت گذشته بیشتر سرمایه ها به سمت ساخت و ساز رفت و بخش تولید کمتر مورد توجه قرار گرفت.

 

منبع:خبرآنلاین

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.