2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
درخواست فوتبالیست‌های زن برای حضور زنان در ورزشگاه

درخواست فوتبالیست‌های زن برای حضور زنان در ورزشگاه

موج درخواستها برای حضور زنان ایرانی در ورزشگاه و تشویق تیم ملی فوتبال ایران در بازی شهریور ماه با سوریه بالا گرفته و اعضای تیم فوتبال در صفحات شخصی خود متنهایی منتشر کردند.

دوات آنلاین-موج درخواستها برای حضور زنان ایرانی در ورزشگاه و تشویق تیم ملی فوتبال ایران در بازی شهریور ماه با سوریه بالا گرفته و اعضای تیم فوتبال در صفحات شخصی خود متنهایی منتشر کردند.

این موج که از چند روز پیش آغاز شده‌است یک درخواست مشخص دارد و فتوبالیستهای زن از رییس جمهور روحانی درخواست کرده‌اند تا بستر حضور هواداران زن در ورزشگاه و تشویق تیم فتوبال زنان ایران را فراهم کند.

در متنی که خانم گل ایران زهرا حاتم نژاد در صفحه ایسنتاگرام خود نوشته آمده است:بانوان ایران زمین دوشادوش مردان در عرصه های مهم برای عزت سربلند و شرافت کشور عزیزمان جنگیده‌اند .من از استان ایلام از استانی که سالهای زیادی زیر بمباران رژیم بعث عراق جوانان، زنان و مردان بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهور اسلامی کرده اند از شما درخواست دارم که بستری فراهم کنید تا اینبار بانوان ایران زمین با حضور در ورزشگاه برای حمایت تیم ملی کشور با حفظ شیونات اسلامی  در عرصه ورزش و فوتبال حماسه بیافرینیم .

بجز حاتم نژاد .مرضیه فایزی ،هاجر دباغی ،هانیه فرهادی و چند فتوبالیست زن دیگر متن هایی در این خصوص منتشر کردند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.