2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
 بهمن فرمان آرا با دل دیوانه می‌آید
فیلم های سینمایی که امروز خبرساز شدند

بهمن فرمان آرا با دل دیوانه می‌آید

دوات آنلایندل دیوانه آخرین ساخته بهمن فرمان آرا به زودی راهی سالن های سینما خواهد شد. در سینمای جهان نیز آغاز پروژه جدید جمیز باند بیش از سایر خبرها مورد توجه قرار گرفت.

شمارش معکوس برای آخرین فیلم بهمن فرمان‌آرا

آخرین ساخته بهمن فرمان‌آرا، «دل دیوانه» این روز‌ها مراحل فنی نهایی خود را تحت نظر عباس گنجوی پشت سر می‌گذارد.

پیش‌تر بنا بود احمد پژمان آهنگسازی این فیلم را برعهده داشته باشد.

 «دل دیوانه» نهمین ساخته بهمن فرمان‌آراست که دی و بهمن ۹۵ در شهرستان رامسر فیلمبرداری شد و فاطمه‌ معتمدآریا، بهمن فرمان‌آرا، علی نصیریان، لیلا حاتمی، صابر ابر، علی مصفا، رویا نونهالی، داریوش اسدزاده، پانته‌آ پناهی‌ها، مریم بوبانی‌، اصغر پیران و سیاوش چراغی‌پور در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فرمان‌آرا، همچنین نویسنده و تهیه‌کننده «دل دیوانه» نیزهست.

این فیلم به زودی آماده نمایش خواهد شد.

تاریخ ورود جیمز باند بعدی اعلام شد

فیلم بعدی «جیمز باند» نوامبر ۲۰۱۹ اکران می‌شود، اما هنوز بازیگر نقش اصلی آن تعیین نشده است.

به گزارش رویترز، جیمزباند با فیلم جدیدی در نوامبر  ۲۰۱۹ راهی پرده‌های نقره‌ای می‌شود. تهیه کننده این فیلم دیروز با اعلام این خبر افزود هنوز روشن نیست چه کسی نقش مشهورترین جاسوس بریتانیایی را بازی خواهد کرد.

«ائو پروداکشنز» و «ام‌جی‌ام استودیوز» دیروز با صدور اعلامیه ‌مشترکی اعلام کردند بیست وپنجمین فیلم «جیمز باند» ۸ نوامبر ۲۰۱۹ در سینماهای آمریکا روی پرده می‌رود و اندکی بعد از آن بریتانیایی‌ها به تماشای آن می‌نشینند.

هنوز عنوان، اسامی بازیگران یا اطلاعات بیشتری در این باره اعلام نشده است.

فیلمنامه فیلم جدید را نیل پورویس و رابرت وید که نویسنده چهار فیلم اخیر بوده‌اند، می‌نویسند.

جایزه یونیسف به «بیست و یک روز بعد» رسید

جایزه یونیسف که در سی امین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان به محمدرضا خردمندان اختصاص یافته بود عصر دیروز به وی و عوامل فیلم «بیست و یک روز بعد» تقدیم شد.

روز گذشته سوم مرداد ماه دفتر یونیسف و مهتاب کرامتی سفیر حسن نیت یونیسف ایران میزبان کارگردان، بازیگر، تهیه کننده و سایر عوامل ساخت فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» بودند تا در مراسمی ویل پارکس نماینده یونیسف، جایزه اصلی فیلم منتخب یونیسف در سی امین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان را به محمدرضا خردمندان تقدیم کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.