2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
قرارداد فاز دوم برج میلاد با نیروی انتظامی
انتقاد حقانی از واگذاری‌های دقیقه نودی شهرداری

قرارداد فاز دوم برج میلاد با نیروی انتظامی

شهرداری تکذیب کرده است که واحدهای بهاران به قرارگاه امام رضا (ع) واگذار کرده اما شاهد هستیم که قراردادها به امضای شهرداران مناطق رسیده است. همچنین بازارچه‌های سطح شهر به‌ویژه در داخل پارک‌ها به افراد خاص واگذار شده که مورد قبول نیست.

دوات آنلاین- محمدباقر قالیباف شهردار فعلی تهران در جلسه با منتخبان شورای شهر پنجم گفته جلوی انعقاد قراردادهای جدید را گرفته، اما بر خلاف این اظهارات، قراردادهای دقیقه نودی با برخی پیمانکاران خاص منعقد شده است. رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران از واگذاری دقیقه نود ساخت فاز دوم برج میلاد گلایه کرد.

محمد حقانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به میزان بدهی شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری باید چیزی هم برای آیندگان بگذارد نه اینکه همه پل‌ها را پشت سر خود خراب کرده و بگوییم اصلاحات در مدیریت بعدی دفن می‌شود، گفت: متاسفانه شاهد هستیم هنوز هم شهرداری ساختمان‌های متعدد خود را تخلیه کرده و به فروش می‌رساند، چرا که شاهدیم اخیرا درخیابان آفریقا ساختمانی را تخلیه کرده و کارمندانش را به خیابان کریم‌خان آورده است.

رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با بیان اینکه با وجود وعده قالیباف که قرار بود قرارداد جدیدی منعقد نشود، شاهد هستیم که اجرایی کردن فاز دوم برج میلاد به نیروی انتظامی سپرده و به آنها قرار بستند، گفت: شهرداری تکذیب کرده است که واحدهای بهاران به قرارگاه امام رضا (ع) واگذار کرده اما شاهد هستیم که قراردادها به امضای شهرداران مناطق رسیده است. همچنین بازارچه‌های سطح شهر به‌ویژه در داخل پارک‌ها به افراد خاص واگذار شده که مورد قبول نیست.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.