2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
هیچ شخصی از حضور در شورا انصراف نمی‌دهد
مرتضی الویری:

هیچ شخصی از حضور در شورا انصراف نمی‌دهد

بر اساس میثاق نامه به امضاء رسیده قرار شد محسن هاشمی در شورا حضور داشته باشد

دوات آنلاین-گمانه‌زنی‌ها درباره شهردار آینده تهران در حالی هر روز بیشتر و داغ‌تر می‌شود که هنوز نام محسن هاشمی بر سر برخی زبان‌ها می‌چرخد. این در حالی است که قرار شده هیچ یک از منتخبان شورا استعفا نکنند. مرتضی الویری نیز بر این موضوع تاکید کرد و گفت  شده محسن هاشمی در لیست شورای پنجم باقی می‌ماند.

رئیس سنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آخرین تصمیم اعضای منتخب پنجمین دوره شورای شهر تهران برای حضور محسن هاشمی در لیست نهایی شهرداری تهران اظهار داشت: بر اساس میثاق نامه به امضاء رسیده قرار شد محسن هاشمی در شورا حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه هاشمی یکی از با تجربه ترین اعضای منتخب دوره پنجم شورای شهر است، افزود: بر اساس صلاحدید مجموعه و اعضای شورای پنجم قرار شد هاشمی در شورای پنجم باقی بماند و با حضور خود شورای شهر را غنای بیشتری ببخشد.

رئیس سنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: هاشمی خود در جلسه معرفی کاندیدهای شهرداری تهران اعلام کرد که با توجه به مشورت های انجام شده نامزد شهرداری نیست، به همین منظور از افراد درخواست کرد که اسم وی را به عنوان نامزد بر روی برگه‌ها ننویسند.

الویری با اشاره به موضوع انصراف ۴ عضو منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: هیچ شخصی از شورای پنجم انصراف نمی دهد و همه مباحث مطرح شده نیز شایعه است.

وی به موضوع های مطرح شده مبنی بر اینکه هاشمی قرار است تنها یک عضو در شورا باقی بماند یا خیر، گفت: مسئولیت های اعضای شورای شهر تهران بستگی به آرای اعضا دارد و بر همین مبنا هم مشخص می شود.

الویری با اشاره به برنامه ریزی برای شروع شورای پنجم، تصریح کرد: بعد از اعلام آرا، اولین جلسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

وی افزود: اگرچه زمان رسمی فعالیت شورای پنجم هنوز فرا نرسیده اما تاکنون ۱۸ جلسه در کمیسون های مختلف برگزار شده است.

رئیس سنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه با وضعیت موجود، ما باید شهرداری تهران را هم تحویل بگیریم، به باشگاه خبرنگاران گفت: موضوع بررسی وضعیت شهرداری تهران در کمیته های تخصصی مطرح شده است.

الویری یادآور شد: اعضای منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در یک افق 3 ماهه گزارش عملکرد خود را به مردم شهر تهران تحویل خواهند داد.

وی به مباحث مطرح شده مبنی بر انصراف شریعتمداری و بیطرف از کاندیداتوری شهرداری تهران، افزود: ۷ گزینه شهرداری تهران در لیست نهایی باقی خواهند ماند.

رئیس سنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: شریعتمداری از لیست ۷ نفره شهرداری تهران انصراف نداده و بیطرف هم که از این لیست انصراف داده بود، انصراف وی در حال بررسی و بازنگری است.

الویری با بیان اینکه ۷ گزینه اصلی با کسب بالاترین امتیاز وارد لیست شده اند، تصریح کرد: قرار است افراد برنامه های خود را به شورا تحویل دهند.

وی گفت: حتی اگر یک تا ۲ نفر از لیست نهایی انصراف دهند هم تغییری در لیست ما به وجود نخواهد آمد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.