2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
راهنمای‌تور برای آنکه برخی از گردشگران خفه ‌نشوند، طناب را برید
گفت‌وگو با اولین‌نجات‌یافته حادثه رودخانه دز

راهنمای‌تور برای آنکه برخی از گردشگران خفه ‌نشوند، طناب را برید

دقایقی پس از جداشدن ما از بقیه همراهان، ما ۵ نفر نیز از هم جدا شدیم که من تنها به سمت صخره ای شنا کردم و توانستم خودم را نجات دهم.

دوات آنلاین-یکی از 4 توریست مفقود شده در چال کندی دزفول ماجرای گم شدنشان را تشریح کرد.

مریم زنگنه ۳۷ ساله یکی از ۴ مفقودی حادثه دیروز کول خرسان که ظهر امروز نجات پیدا کرد، گفت: روز گذشته پس از عبور از منطقه دره کول خرسان به اتفاق تور لیدر وارد رودخانه دز شدیم و دقایقی بعد بعلت پیچیدن طناب به سر و گردن بعضی ها و امکان خفه شدنشان، لیدر تور مجبور به پاره کردن قسمتی از طناب شد که متاسفانه ۱۴ نفر با تیوپ به یک سمت و ۵ نفر دیگرمان به سمتی دیگر منحرف شدیم.

او افزود: دقایقی پس از جداشدن ما از بقیه همراهان، ما ۵ نفر نیز از هم جدا شدیم که من تنها به سمت صخره ای شنا کردم و توانستم خودم را نجات دهم.

زنگنه گفت: در این ۲۴ ساعت هیچ صدایی بجز صدای وحشتناک آب به گوش نمیرسید تا اینکه قبل از ظهر امروز صدای بالگرد امداد را شنیدم و چند بار برای آنها دست تکان دادم و ساعاتی بعد برادران امداد گر آتش نشانی مرا با قایق موتوری به بیرون از رودخانه منتقل کردند.

منبع:ایرنا

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.