2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
زنی که در نبود همسرش با مرد غریبه زندگی می‌کرد

زنی که در نبود همسرش با مرد غریبه زندگی می‌کرد

برادرشوهر زن خیانتکار به پلیس گفت: اتفاقی متوجه این خیانت شدم و چند وقت همسر برادرم را زیر نظر گرفتم و حالا که از بی وفایی او مطمئن شدم نمی دانم کار درست چیست.

دوات آنلاین- سروان سمانه مهربانی، روانشناس و کارشناس آموزش همگانی پلیس آگاهی پایتخت به بررسی پرونده زنی پرداخته است که در غیبت شوهرش با مردی غریبه زندگی می‌کرد.

 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران مرد برای مشاوره آمده بود و بعد از چند لحظه مکث و اندیشیدن به آنچه می خواست بیان کند، گفت : خانم شاید فکر کنید چیزی که می خواهم مطرح کنم ربطی به من ندارد اما من نمی توانم سکوت کنم و شاهد نابود شدن زندگی برادرم باشم.

 

خیانت، مواد مخدر و مشروب

راستش را بخواهید برادر من کارگر است و هر روز از صبح تا شب سر کار است و قضیه از این قرار است که من چند ماهی است متوجه شدم همسرش با یک مرد غریبه وارد رابطه شده است. هر روز بعد از اینکه برادرم به محل کارش می رود یک مرد غریبه که کاملا مشخص است اراذل و اوباش است به خانه برادرم می رود و چند ساعت بعد از خانه خارج می شود. بعضی از روزها هم سر کوچه همسر برادرم را سوار موتور می کند و یک روز هم دیدم زن برادرم، برادر زاده ام را به کلاس برد و بعد در فاصله تمام شدن کلاس، با مرد غریبه به پارک رفتند و خیلی راحت در گوشه ای از پارک مواد مخدر و مشروب مصرف کردند.

 

همسر برادرم آنقدر در این سال ها اعتماد برادرم را جلب کرده که بیچاره به ذهنش خطور نمی کند این داستان در زندگی اش در جریان است و هر روز با خیال راحت همسر جوانش را تنها می گذارد به سر کار می رود.

 

من اتفاقی متوجه این خیانت شدم و چند وقت او را زیر نظر گرفتم و حالا که از بی وفایی همسر برادرم مطمئن شدم نمی دانم کار درست چیست آنها چند سال است با هم زندگی می کنند فرزند دارند و آبرو دارند. می ترسم به برادرم بگویم و فتنه و جنایتی رخ بدهد و از طرفی نمی توانم شاهد ادامه این ماجرا باشم و سکوت کنم.

 

همسر برادرم به خاطر یک جوان اراذل و اوباش که با او رابطه دارد و برایش مشروب و مواد مخدر می آورد به زندگی چند ساله با برادرم پشت کرده است.

 

برادرم یک کارگر زحمتکش است که فقط به آرامش و خوشبختی همسر و فرزندش فکر می کند و خبر ندارد همسرش مدت هاست فقط از او خرجی می گیرد و یک نفر دیگر را جایگزین او کرده است. آنهم نه برای یک زندگی بهتر بلکه برای مصرف مواد مخدر و مشروب و سوءاستفاده ...

 

بیچاره برادرم خبر ندارد همسرش مدتهاست با مرد دیگری زندگی می کند و روزگار می گذراند.

 

خانم کار درست چیست ؟ با این رازی که در قلبم دارم چه کنم؟ صبر کنم و شاهد جان کندن و تلاش های برادرم برای درآوردن خرج زندگی زنی باشم که زندگی اش یک جوان اراذل و اوباش شده که برایش مشروب و مواد مخدر می آورد ؟!!

 

نظریه کارشناس

ارتکاب خیانت در زندگی مشترک فرآیند پیچیده است و از آنجایی که به علل مختلف رخ می دهد به راحتی نمی توان در مورد آن قضاوت کرد. در شرایط فعلی که افراد برای تامین مخارج زندگی ساعات زیادی را در خارج از منزل سپری می کنند به تدریج از زندگی مشترک خود غافل می شوند و راه برای قدم گذاشتن افراد سوءاستفاده گر به زندگی اشان باز می شود.

 

اگر فرد پایبندی اخلاقی و مذهبی محکمی نداشته باشد با کوچکترین چراغ سبز از سوی افراد غریبه و مشاهده جای خالی شریک زندگی به خود حق می دهند به جای ارتقاء کیفیت زندگی مشترک یک رابطه پنهانی را جایگزین رابطه آسیب دیده کنند.

 

فقر فرهنگی و اقتصادی در طبقات خاصی از جامعه و در مناطقی از همین شهر زنان را وامی دارد در آرزوی تجربه شرایط بهتر موازی با زندگی مشترک روابطی پنهانی را با فردی شکل دهند که آنها را به گردش ببرد خرج کند و هیجانی را که در زندگی مشترک خود به واسطه فقر اقتصادی ندارند در زیر سایه رابطه ای گناه آلود تجربه نمایند.

 

گلدان زندگی مشترک شما هر روز نیاز به رسیدگی و توجه دارد هر گاه که از این امر غافل شوید غریبه ای از راه می رسد و مانند موریانه کلبه خوشبختی اتان را بیصدا ویران می کند و وقتی به خودتان می آیید که سقف و دیوارها در حال فروریختن هستند و دیگر امیدی به نجات آن زندگی نیست .

 

با توجه به ارائه خدمات مشاوره رایگان توسط دفاتر اجتماعی مستقر در کلانتری ها در صورت بروز هرگونه مشکل در روابط زناشویی و یا تربیت فرزند از این خدمات رایگان استفاده کنید و اجازه ندهید مشکلات زندگی تان به مرحله غیر قابل جبران و ویرانی برسد .

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.