2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
کار جنجالی دختر عاشق برای ازدواج با مرد مورد علاقه

کار جنجالی دختر عاشق برای ازدواج با مرد مورد علاقه

اقدامی که این دختر انجام داد همه را حیرت زده کرد و او به سوژه‌ای داغ برای رسانه‌ها تبدیل شد.

دوات آنلاین -از قدیم گفته‌اند عشق عقل و منطق نمی‌شناسد. این بار دختری آمریکایی این موضوع را ثابت و با اقدامی عجیب سعی کرد مرد مورد علاقه‌اش را به ازدواج وادار کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت این دختر جوان در حالی که لباس عروس بر تن کرده بود و یک کشیش و ساقدوش به همراه داشت با حضور در محل کار مرد مورد علاقه اش از وی خواست تا با او ازدواج کند.

 

او به مرد جوان گفت یا در محل کارش و در حضور کشیش و ساقدوش با او ازدواج خواهد کرد یا برای همیشه باید از هم خداحافظی کنند.

ازدواج عجیب دختر آمریکایی

جنجال در شبکه‌های اجتماعی

در تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است این دختر جوان را در حالی که لباس عروس بر تن دارد با همراهانش نشان می‌دهد. در این تصاویر یک مرد که لباس سیاه بر تن دارد و همچنین یک زن جوان در کنار این دختر دیده می‌شوند. همچنین در یکی از تصاویر مرد جوان که از این اقدام دختر مورد علاقه اش کاملا متحیر مانده دیده می‌شود. این اتفاق در یکی از فروشگاه‌های شهر «لاس وگاس» آمریکا رخ داد.

 

در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده صدای این زن شنیده می‌شود که خطاب به مرد مورد علاقه اش می‌گوید: «تو ۲ سال پیش این حلقه را در دست من انداختی و حالا وقت آن است که می‌خواهی انجامش بدهی (با من ازدواج کنی) یا من آن را از انگشتم خارج کنم.»

 

سرانجام کارمند مرد که از این اقدام کاملا غافلگیر شده بود از دختر مورد علاقه اش خواست تا بیرون از فروشگاه به صحبت‌های خود ادامه دهند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.