2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
با  کاری که رسایی و رئیسی کردند تتلو در آینده به کمتر از نماینده مجلس راضی نخواهد شد
یک فعال سیاسی اصولگرا:

با کاری که رسایی و رئیسی کردند تتلو در آینده به کمتر از نماینده مجلس راضی نخواهد شد

باکسانی مانند تتلوها گفت‌وگو نیازی نیست. بحث این است که باید اجازه داد ورزشکاران و هنرپیشه‌ها در گروه خود نخبه باشند. کاری که آقای رسایی و رئیسی با تتلو انجام دادند او دیگر در آینده به کمتر از نماینده مجلس راضی نخواهد شد.

دوات آنلایننام امیر تتلو و اصولگرایان دیگر با هم گره خورده و جدا شدنی نیست. اما در این میان هستند اصولگرایانی که به این روند اعتراض دارند. احمد بخشایش اردستانی، نماینده سابق مجلس و فعال سیاسی اصولگرا در گفتوگو با رویداد24 درباره گفت‌وگوی ملی به جای گفت‌وگو با تتلوها گفت: چطور باید اصولگراها با اصلاح‌طلبان وارد گفت‌وگو شوند؟ چه‌کاری باید انجام دهند؟

وی دراین‌باره که اصلاح‌طلبان بارها از گفت‌وگو ملی صحبت کردند، اظهار داشت:  یک‌طرف گفت‌وگو ملی نهادهای حاکمیتی قرار دارد و طرف دیگر اصلاح‌طلبان هستند. اساساً اصولگرایان در این میان کاره‌ای به‌حساب نمی‌آیندکه اصلاح‌طلبان بر گفت‌وگوی ملی با آنها اصرار دارند.جایی هم که سلیمی نمین مطرح می‌کند که باید با تتلیتی ها وارد بحث شد به معنای تفوق سیاست بر هنر و تفوق سیاست بر علم است.

این نماینده مجلس در دوره گذشته یادآور شد: سیاستمداران به دیگران نگاه ابزاری دارند و از هنرمندان و ورزشکاران استفاده ابزاری برای کسب رأی می‌کنند. نمونه این کار را آقای روحانی هم انجام داد در استادیوم هنرپیشه‌ها آمدند و جلسه بسیار باعظمتی برای او برگزار کردند و حتی ذهن مردم را از مباحث اقتصادی به سمت مسائل اجتماعی سوق دادند به‌طوری‌که امروز مطرح می‌کنند که مشکل اقتصادی برای مردم مطرح نبود و آنان به دنبال آزادی بودند.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه بیان کرد: رقیب هم از این حربه استفاده کرد و اصولگراها هم از این امر بهره بردند. البته اعتقاددارم که هر دو گروه در این زمینه اشتباه می‌کنند و باید اجازه دهند نخبگان فکری و ابزاری در کار خود وارد شوند مثلاً اگر تتلوها نخبه ابزاری هستند، اجازه دهند کار خود را انجام دهند.

وی دراین‌باره که آیا تصاویر امیر تتلو را دیده است، توضیح داد: به این مسائل کار ندارم بر اینکه در شورای شهر یا مجلس ورزشکار وارد می‌شود، نقد دارم. هر دو در بزنگاه‌ها از هنرپیشه‌ها و ورزشکاران استفاده می‌کنند و وقتی می‌گویند سیاست سر ورزش و هنر کلاه می‌گذارد همین‌جا است.

بخشایش در همین خصوص خاطرنشان کرد: باکسانی مانند تتلوها گفت‌وگو نیازی نیست. بحث این است که باید اجازه داد ورزشکاران و هنرپیشه‌ها در گروه خود نخبه باشند. کاری که آقای رسایی و رئیسی با تتلو انجام دادند او دیگر در آینده به کمتر از نماینده مجلس راضی نخواهد شد و با هیچ‌کس هم‌نشست و برخاست نمی‌کند. البته بدین معنا نیست که یک ورزشکار یا هنرپیشه در سیاست ورود پیدا نکند در کشورهای دنیا برخی هنرپیشه‌ها مانند ریگان به سیاست علاقه پیدا می‌کنند، وارد حزب می‌شوند و درنهایت ممکن است به مقام ریاست جمهوری هم‌دست یابند.

این فعال سیاسی اصولگرا دراین‌باره که هنرپیشه‌های هوادار روحانی برخلاف تتلو هیچ‌یک دارای پرونده قضایی نیستند، تصریح کرد: برنامه کاری هنرپیشه‌ها را دنبال و رصد نمی‌کنم و حتی نمی‌دانم چرا این آقا اسمش «تتلو» است. شما درصدد هستید تا با استفاده ابزاری اصولگرایی را بکوبید ولی شخصاً هر دو جناح را به دلیل استفاده ابزاری موردنقد قرار می‌دهم.

 

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.