2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بهترین پیشنهادها برای دکوراسیون پاییزی شیک و مدرن

بهترین پیشنهادها برای دکوراسیون پاییزی شیک و مدرن

با کمک عنصرهای پاییزی و کمی خلاقیت می‌توانید پادشاه فصل‌ها را مهمان دکوراسیون خانه‌تان کنید. پیشنهادهایی که در این مطلب آمده است به شما کمک می‌کند.

دوات آنلاین - پاییز فصل رنگ‌هاست. وقتی صحبت از دکوراسیون پاییزی خانه می‌شود، کار هم دلنشین است، هم ساده و مهم‌تر از همه بسیار کم‌هزینه. از آن‌جایی که امسال به دلیل شیوع کرونا روزها و ساعت‌های بیشتری را در خانه سپری می‌کنیم و گشت و گذار در طبیعت و فضای خارج از منزل کاهش پیدا کرده است، به وجود آوردن تغییراتی هرچند کوچک در خانه، لحظات زیباتری را برای افراد خانه فراهم خواهد کرد. تغییراتی که به خرید چیزهای جدیدی نیاز نداشته باشد و با همان چیزهایی که در خانه دارید، در دسترس خواهد بود. در ادامه توصیه‌هایی برای دستیابی به همین مسئله، ارائه خواهد شد.

 

آمادگی برای یک تغییر بزرگ

وقتی قرار است اجازه دهید پاییز به خانه‌تان راه یابد باید خودتان را برای یک تغییر اساسی آماده کنید. پاییز فصل رنگ‌هاست؛ آن هم رنگ‌های شاد. مهم‌ترین نشانه حضور این فصل در خانه هم استفاده از همین رنگ‌هاست؛ رنگ‌هایی مثل نارنجی، زرد، قرمز و کمی ‌تا قسمتی هم قهوه‌ای.

نمادهای پاییز را در دکوراسیون خانه به کار بگیرید

استفاده از عنصرهای پاییزی

کدو حلوایی، میوه‌های پاییزی، برگ‌های خزان، پارچه‌های پشمی، چوب، گندم و ... از اصلی‌ترین عنصرهای پاییزی هستند. به عنوان مثال برای استفاده از هرکدام از این عناصر می‌توانید، گوشه‌ای از خانه مانند روی میز، لب شومینه، روی دیوار، روی مبلمان، آشپزخانه و ورودی خانه را در نظر بگیرید.

 

بیشتر بخوانید: چه کار کنیم فضای خانه بزرگ تر به نظر برسد

 

غافل نشدن از قاب‌های پاییزی

برای درست کردن قاب‌های پاییزی لازم نیست که هزینه زیادی انجام بدهید؛ کافی است خوش سلیقه باشید و برگ‌های خشک و زیبای پاییزی را انتخاب کنید و در یک قاب جذاب بگذارید؛ با این کار دیوارهای خانه شما رنگ پاییزی به خود می‌گیرد.

کوسن مبل ها در دکوراسیون نقش مهمی دارند

عوض کردن روکش کوسن‌ها

اگر دستی در دوخت و دوز دارید، پیشنهاد می‌شود که روکش کوسن‌ها را عوض کنید و از ترکیب رنگ نارنجی و سبز برای چشم نوازی مبل‌های‌تان استفاده کنید. اگر کمی هم حوصله دارید می‌توانید برگ‌های پاییزی را روی کوسن‌ها تکه دوزی کنید تا ظاهر چشم نوازتر و البته جذاب‌تری داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید: دکوراسیون و رنگ اتاق خواب مدرن و شیک چگونه باید باشد

 

کاشتن گلدان کدوتنبل در آشپزخانه

پاییز فصل کدو تنبل است، پس یکی از نشانه‌های آن در خانه به‌ ویژه آشپزخانه حضور همین کدوهای تنبل نارنجی است. آن‌ها را با سلیقه خودتان تزیین کنید و در آشپزخانه‌تان جا دهید، حتی می‌توانید مثل یک گلدان برای نگهداری گل‌های خشک از آن استفاده کنید.

 

استفاده از تزیینات جانبی

میوه‌های خشک، شاه بلوط، کاج و انار بهترین آیتم‌ها برای تزیین خانه شما در پاییز است. آن‌ها را با سلیقه خودتان تزیین کنید و درون یک ظرف شیشه‌ای یا حتی یک ظرف چوبی بریزید و روی میز ناهارخوری، پیشخوان آشپزخانه یا میز وسط مبلمان‌تان بگذارید.

 

زدن ریسه رنگی در ورودی اتاق‌ها

از دیگر جاهایی که می‌توانید از لوازم تزیینی پاییزی استفاده کنید، ورودی اتاق‌هاست. قاب دور در ‌ها را با ریسه‌های رنگی پاییزی تزیین کنید تا شما را به پاییز دعوت کنند و از دیدن‌شان، لذت ببرید.

 

منبع: روزنامه خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.