2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
حضور مجدد رهبر

حضور مجدد رهبر "ارکستر جوانان جهان" در تهران

دامیانا جورانا رهبر "ارکستر جوانان جهان" به دنبال امضای تفاهم نامه خود با دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ٤٦ تهران، این روزها مشغول برگزاری مسترکلاس رهبری ارکستر در این دانشگاه است.

دوات آنلاین-دامیانا جورانا رهبر "ارکستر جوانان جهان" که سال گذشته برای اجرای پروژه «صدای ایتالیا برای ایران» به کشورمان سفر کرده بود این روزها برای برگزاری مستر کلاس رهبری ارکستر به تهران آمده است.

به گزارش ایلنا، دامیانا جورانا رهبر "ارکستر جوانان جهان" به دنبال امضای تفاهم نامه خود با دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر، این روزها مشغول برگزاری مسترکلاس رهبری ارکستر در این دانشگاه است.

در این مستر کلاس که با حضور اعضای ارکستر فرهنگ و هنر دانشگاه  برگزار می‌شود، جورانا به ارائه مباحثی در خصوص رهبری ارکستر می‌پردازد.

بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته با این رهبر ارکستر، برنامه‌هایی چون اجرای مشترک ارکستر فرهنگ و هنر دانشگاه با ارکستر جوانان جهان، آهنگسازی قطعات مشترک، حضور و دعوت از دانشجویان مستعد دانشگاه در ارکستر جوانان جهان، حضور دانشجویان مستعد در مستر کلاس‌های تخصصی در ایتالیا، برگزاری سمینارهای مختلف توسط اساتید ایتالیایی در ایران، برگزاری مستر کلاس‌هایی درباره موسیقی ایرانی توسط اساتید این دانشگاه در ایتالیا اجرایی خواهد شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.