2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
ووشو ایران در مسیر موفقیت قرار دارد
معاون وزیر ورزش:

ووشو ایران در مسیر موفقیت قرار دارد

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان با حضور در اردوی تیم بانوان ووشو گفت: مدیریت قوی و اراده ای که بین مسئولان، مربیان و ورزشکاران وجود دارد، ووشوی ایران را در مسیر موفقیت قرار داده است.

دوات آنلاین- معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان با حضور در اردوی تیم بانوان ووشو گفت: مدیریت قوی و اراده ای که بین مسئولان، مربیان و ورزشکاران وجود دارد، ووشوی ایران را در مسیر موفقیت قرار داده است.

«فریبا محمدیان» معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان روز چهارشنبه با حضور در آکادمی ووشو از تمرینات تیم های ملی جوانان و بزرگسالان ایران بازدید کرد.

وی در این دیدار با ملی پوشان و «لیو شو یان» سرمربی چینی تیم ملی ووشو بانوان ایران گفت و گو کرد و برای آنان در رقابت های آسیایی کره جنوبی و جهانی روسیه آرزوی موفقیت کرد.

«شهین نظری» نایب رئیس فدراسیون ووشو در این دیدار گزارشی از نحوه آماده سازی ملی پوشان ارائه کرد.

محمدیان در گفت و گو با سرمربی تیم ملی ووشو بانوان ایران گفت: بانوان ووشوکار ایران در سال های اخیر همواره در رویدادهای گوناگون مدال آور بوده اند و امیدوارم شرایط آمادگی آنان به گونه ای باشد که امسال نیز در جمع برترین ها قرار بگیرند.

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان همچنین خطاب به بانوان ووشوکار، عنوان کرد: شما اراده و لیاقت رسیدن به قهرمانی های متعدد را دارید. ووشو از فدراسیون های با برنامه و منسجمی است که در راستای مدیریت قوی با شرایط خوبی روبرو است.

وی افزود: با بهره مندی از این شرایط ایده آل و به کارگیری توانمندی های خود، به موفقیت دست یافته و موجب شادمانی مردم و سربلندی خانواده هایتان شوید.

محمدیان ورزشکاران را به دلیل حضور در مسابقات بین المللی متعدد، سفیران ایران دانست و گفت: یقین دارم بانوان ووشو از مدال آوران بازی های آسیایی 2018 جاکارتا خواهند بود و به قهرمانی های متعددی دست می یابند.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون های اندکی وجود دارند که تمامی امکانات را در اختیار ورزشکاران قرار می دهند، افزود: ووشو در شمار این فدراسیون ها است و همه امکانات را دارد و در رشته های دیگر هم به دنبال این هستیم تا چنین شرایطی ایجاد شود.

این مقام مسئول ورزشکاران رده ملی را استعدادهای ایران دانست و گفت: در کنار هم باشید تا به موفقیت دست یابید.

«شهربانو منصوریان» قهرمان ووشو جهان نیز به نمایندگی از ملی پوشان ضمن توجه وزارت ورزش و جوانان به ورزش قدردانی کرد.

تیم ملی ووشوی بزرگسالان ایران به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهانی که مهرماه در روسیه برگزار می شود و تیم جوانان نیز برای شرکت در پیکارهای آسیایی که شهریورماه برگزار می شود خود را مهیا می کند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.