2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مورینیو:‌ می‌خواهم 15 سال در منچستریونایتد بمانم

مورینیو:‌ می‌خواهم 15 سال در منچستریونایتد بمانم

مربی منچستریونایتد پس از تمجید از کارنامه و دستاورد سرالکس فرگوسن از ثبات در این باشگاه سخن گفت و اظهار داشت: می‌خواهم 15 سال در منچستریونایتد بمانم.

دوات آنلاین-مربی منچستریونایتد پس از تمجید از کارنامه و دستاورد سرالکس فرگوسن از ثبات در این باشگاه سخن گفت و اظهار داشت: می‌خواهم 15 سال در منچستریونایتد بمانم.

به گزارش خبرگزاری فارس، اولین سال مورینیو در منچستریونایتد با 3 جام خیریه، اتحادیه و لیگ اروپا به پایان یافت.

 

وی که اکنون در تور پیش فصل آمریکا مشغول آماده‌سازی بازیکنان خود است در خصوص سختی کار در این باشگاه سخن گفت و ثبات را لازمه موفقیت دانست. اتفاقی که خودش کمتر در کارنامه خود داشته است. بیشترین دوره‌ای که آقای خاص هدایت تیمی را برعهده داشته به سال 2004 بازمی‌گردد که 3 سال و نیم در چلسی مربیگری کرد.

 

 

ژوزه مورینیو در مصاحبه با ESPN گفت: برای 15 سال مربیگری در منچستریونایتد آماده‌ام. تایید می‌کنم که کار سختی بوده زیرا فشار شغل ما بسیار زیاد است. همه مردم در خصوص اینکه باید ببری سخن می‌گویند ولی واقعیت این بوده که تنها یک فرد پیروز می‌شود و هر سال نیز سختی این مسابقه افزایش می‌یابد.

 

مربی سابق رئال مادرید تصریح کرد: چیزی که من تلاش می‌کنم بیشتر از نتیجه در زمین فوتبال است که مردم این را وظیفه مربی نمی‌دانند. به نظرم، شغلم مهم‌تر از نتیجه در فوتبال و کاری که ما در زمین می‌کنیم است.

 

مربی پرتغالی فوتبال دنیا در خصوص مربیگری سرالکس از سال 1986 تا 2013 اظهار داشت: این باشگاه تا مدتی زیادی به نام این فرد است. مردم به او عادت کرده بودند و فواید ثبات در باشگاه را متوجه می‌شوند. بعد از مویس و فان‌خال، من در دومین سال هدایت خود امیدوارم در اینجا بمانم و ثبات را دوباره بازگردانم. به همین خاطر هر روز برای رسیدن به آن تلاش می‌کنم.

 

 

مورینیو ادامه داد: کارنامه سرالکس فرگوسن در منچستریونایتد منحصربه‌فرد است. به نظرم کسی نمی‌تواند به دستاوردش برسد. هیچ‌کس نمی‌تواند در یک باشگاه به اندازه او ماندنی و موفق باشد. به نظرم آرسن ونگر آخرین داستان مشابه به فرگوسن است. من تلاش می‌کنم در فوتبال مدرن امروز، سزاوار ماندن در این باشگاه را داشته باشم زیرا در حال حاضر، ماندن به موفقیت مربوط است. اگر پیروز نباشی، در باشگاه نخواهی ماند.

 

مربی سابق چلسی در خصوص اخراج خود از این باشگاه در سال 2015 گفت: یک موفقیت بزرگ در یک سال بدست می‌آوری ولی سال بعد این تکرار نمی‌شود و اخراج می‌شوی. این مسئله برای من و رانیری در لسترسیتی رخ داد. برای بسیار دیگر نیز اتفاق افتاده است زیرا مردم به دوره کوتاه نگاه می‌کنند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.