2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
درگیری بازیگر سریال شب‌ های برره با سرطان خون

درگیری بازیگر سریال شب‌ های برره با سرطان خون

محمد شیری که مدتی است کم کار شده می‌گوید بیمار است. او از مهران مدیری هم گلایه دارد.

دوات آنلاین -محمد شیری را سال‌ها قبل در سریال‌های زیادی دیده بودیم. او همان سالارخان سریال شب‌های برره است که در سریال‌های دیگر مهران مدیری مانند جایزه بزرگ و گنج مظفر نیز حضور داشت اما مدتی است این بازیگر کم کار شده است.

عکسی از سریال شب های برره

مهران مدیری تغییر کرده است

محمد شیری از مهران مدیری گلایه دارد. او به خبرگزاری تسنیم گفت: مهران مدیری که من می‌شناسم این مهران نیست! برای بازیگرانش تاریخ مصرف می‌گذارد و قبل از من خیلی‌های دیگر مثل سعید پیردوست و هدایتی‌ها بوده‌اند! اخلاق مهران همین است. البته مهرانی که من می‌شناختم با این مهرانِ امروزی فرق دارد. حرفی با مهران مدیری ندارم و از من دعوت هم بکند با او کار نمی‌کنم. چون برای افراد تاریخ مصرف می‌گذارد و گذشته‌اش را فراموش کرده است.

 

او  به باندبازی و گروه‌بازی در دنیای تصویر و رسانه اشاره کرد و گفت: کشور ما دچار باندبازی و سلیقه شخصی شده است؛ هیچ‌وقت خوشحال نمی‌شوم در سینما و دنیای تصویر بازار بازیگری و کارگردانی رونق نداشته باشد. شما نگاه کنید همیشه یک گروه کار می‌کنند و نقش‌ها بینشان تکرار می‌شود؛ خصوصاً در تلویزیون و نمایش‌خانگی.

محمد شیری به سرطان خون مبتلا شده است

ابتلا به سرطان خون

وی با اشاره به اینکه چندی است به بیماری سرطان خون مبتلا شده است، افزود: یکسال است بر اثر اتفاقی در جریان سریال "دوقلوها" متوجه شدم که به بیماری سرطان خون مبتلا شده‌ام. واقعاً مشکلات روحی و روانی این بیماری را کنار بگذاریم، دارو برای مقابله و جلوگیری از تشدید این بیماری هم سخت پیدا می‌شود. اگر هم آن دارو را هم پیدا کنیم قیمت‌شان 10 برابر شده است. پزشک به من نسخه داده که واکنش آنفلونزا را تزریق کنم اما به هر داروخانه‌ای سر می‌زنم موجود نیست. این تزریق هم زمانی دارد که ایمنی بدن را تقویت کند، از زمانش بگذرد دیگر تأثیری ندارد.

 

شیری تأکید کرد: بیمارانی مثل من سرما بخورند، کرونا را گرفته‌اند و تمام! بارها گفته‌ام که از مرگ نمی‌ترسم اما برایم سخت است که در صفِ دریافت دارو می‌ایستم و با هموطنانی مواجه می‌شوم که نمی‌توانند نانِ شب‌شان را بدست آورند چه برسد به داروهای گرانقیمت بیماری‌شان! این سرطان‌ها از کجا بوجود می‌آید بی‌‌تدبیری و بی‌توجهی دولتمردانی که اصلاً مراقبِ مواد غذایی ملت نیستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.