2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
دستگیری رییس ماساژورهای زیرزمینی

دستگیری رییس ماساژورهای زیرزمینی

متهم: برگه‌های مربوط به صیغه‌های ساعتی را میان مشتریان و زنان ماساژور به ثبت می‌رساندیم. همین باعث شده بود روزانه برمشتریان مرد که از ماساژدرمانی استفاده می‌کردند، افزوده شود.

دوات آنلاین -پسر جوانی که با راه‌اندازی کانال تلگرامی ماساژورلاکچری‌ و  استخدام چهارزن ماساژور، آنها را به خانه‌های مردان در محله‌های کرج می‌فرستاد، بازداشت شد. متهم با فعالیت زیرزمینی خود توانسته بود به درآمد بالایی  برسد.

 

به گزارش خبرنگار تپش، چند روز قبل ماموران پلیس اطلاعات - امنیت پلیس استان البرز گزارش‌هایی به دست آوردند که نشان می‌داد، مرد 25ساله‌ای خانه‌اش را به باشگاه ماساژدرمانی غیرقانونی تبدیل کرده و با این ترفند، مردان را در دام ماساژورهای زنان گرفتار می‌کند. ماموران خانه او را در محدوده محله 45متری گلشهر شناسایی کرده و آنجا را زیرنظر گرفتندکه معلوم شد ماجرا صحت دارد. 

 

ماموران با هماهنگی قضایی به خانه او اعزام شدند و چند روز پیش مرد جوان به نام فرهاد بازداشت شد. در بازرسی از خانه وی برگه‌های مربوط به صیغه‌نامه‌های موقت و وسایل ماساژدرمانی  کشف شد، اما ردی از چهار ماساژور زن نبود. متهم برای ادامه تحقیقات نزد امیر میرعشقی، بازپرس دادسرای جنایی کرج فرستاده شد.

 

او در جریان تحقیقات قضایی راز فعالیت مجرمانه‌اش را فاش کرد و به بازپرس جنایی گفت: علاقه بسیاری به ماساژدرمانی داشتم؛ بنابراین دوسال پیش سراغ مردی معروف رفتم که پدر علم  ماساژدرمانی در ایران بود و دوره‌های فعالیتش را در کشور تایلند گذرانده و آگهی‌های تبلیغات کارهایش در شبکه‌های ماهواره‌ای پخش  می‌شد.  برای این‌که پولدار شوم تصمیم گرفتم دوره‌های  ماساژدرمانی را بیاموزم. با پرداخت 25میلیون تومان به این مرد، دوره‌های تخصصی ماساژدرمانی را  به مدت یک سال در ایران آموزش دیدم. بعداز مدتی تبلیغاتم راشروع کردم و خانه‌ام را به یک سالن ورزشی ماساژدرمانی تبدیل کردم و مشتریان خودم را داشتم. اما از ترس این‌که ماجرای فعالیت غیرقانونی‌ام لو نرود، تصمیم گرفتم فقط مشتریان لاکچری و مورد اطمینان را به خانه‌ام راه دهم و اقدام به ماساژدرمانی کنم.  در ادامه، یک کانال تلگرامی راه انداختم تا فعالیتم را گسترش دهم و پول بیشتری به دست آورم، اما به تنهایی نمی‌توانستم جوابگوی متقاضیان ماساژدرمانی باشم.

 

استخدام 4 ماساژور زن

 متهم پرونده ادامه داد: در سایت دیوار آگهی استخدام چهار زن ماساژور را دادم و آنها که 25تا 50ساله بودند و دوره‌های ماساژوری را دیده بودند به خانه‌ام دعوت کردم و بعداز عقد قرارداد کاری یکساله با آنها قرارشد فعالیتمان را ادامه دهیم. بعداز آن که کانال تلگرامی ماساژدرمانی را راه‌اندازی کردیم، متقاضیان زیادی که اغلب مردان جوان بودند عضو کانالمان شدند. من فقط یک سال دوره آموزشی ماساژدرمانی دیده بودم، اما در کانال تلگرامی‌ام به دروغ وانمود کردم هفت سال سابقه ماساژدرمانی دارم و دوره‌هایم را در کشورهای اروپایی و تایلند گذرانده‌ام و مدرک بین‌المللی  دارم که مورد تایید وزارت بهداشت کشور است. بابت هر جلسه ماساژدرمانی و بسته به نوع خواسته مشتریان  300هزار تا هشت‌میلیون تومان از آنها می‌گرفتیم. مشتریان خانم را خودم ماساژ درمانی می‌دادم و آن چهارزن اقدام به ماساژدرمانی مردان جوان می‌کردند.  برای این‌که ماساژورهای زن  مدت زمان بیشتری برای مردان صرف‌کنند، مبالغ بیشتری از آنها می‌گرفتیم و برگه‌های مربوط به صیغه‌های ساعتی را میان آنها و زنان ماساژور که به خانه یا محل کار مشتریان مردان می‌رفتند، به ثبت می‌رساندیم. همین باعث شده بود روزانه برمشتریان مرد که از ماساژدرمانی استفاده می‌کردند، افزوده شود و پول زیادی  از این راه به دست می‌آوردیم.

 

با اعتراف این مرد، چهارزن ماساژور با دستور قضایی تحت تعقیب پلیس اطلاعات و امنیت استان البرز قرارگرفتند تا با دستگیری آنها دیگر ابعاد این پرونده فاش شود.

 

منبع: تپش- جام جم

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.