2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
حرف‌ جالب دکتر جهانپور که با کرونا معروف شد: از آمپول می‌ترسم

حرف‌ جالب دکتر جهانپور که با کرونا معروف شد: از آمپول می‌ترسم

دکتر جهانپور مدتی هر روز ظهر آمار مبتلایان به کرونا را اعلام می‌کرد و به همین دلیل بسیار معروف شد.

دوات آنلاین -دکتر کیانوش جهانپور، با شیوع بیماری کرونا در ایران بسیار مشهور شد و حالا همه او را می‌شناسند. او هر روز ظهر آمار مبتلایان به کرونا را اعلام می‌کرد. جهانپور پزشکی است که از آمپول می‌ترسد.

 

روزنامه خراسان نوشت: دکتر جهانپور در 18  سالگی وارد دانشکده پزشکی اصفهان می‌شود. مدتی بعد از فارغ التحصیلی اما لباس پزشکی را کنار می‌گذارد و روی صندلی روابط عمومی دانشگاه اصفهان و بعد هم سخنگویی سازمان غذا و دارو می‌نشیند.

 

کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت می‌گوید: «در کودکی مثل همه بچه‌ها از آمپول می‌ترسیدم. وقتی وارد حرفه پزشکی شدم هر بچه‌ای را ویزیت کردم، آمپول برای او ننوشتم مگر این‌ که ناگزیر بودم. برای خودم هم همین کار را کرده‌ام. در ۲۵ سال گذشته هرکسی برایم آمپول تجویز کرده سعی کردم جایگزین آن را استفاده کنم!»

 

جهانپور ۲۲ مهر سال گذشته، برادرش و کمی بعد، پدرش را از دست ‌داد. خودش این‌طور تعریف می‌کند: «غم برادرم باعث شد پدرم را هم از دست بدهم. او همیشه می‌گفت کسی حق ندارد برای من مراسمی برگزار کند و همین اتفاق افتاد. پدرم ۱۲ اسفند درگذشت و ما به خاطر کرونا، مراسمی برایش نگرفتیم.»

 

چراغ جدی حاشیه‌های جهانپور اواسط فروردین روشن شد، جایی که همه منتظر بودند تا او مثل همیشه در تلویزیون، آمار را اعلام کند اما جهانپور بعد از اعلام آمار به شدت از عملکرد چین در انتشار آمار همه‌گیری کرونا انتقاد کرد که با واکنش سفیر چین و سخنگوی وزارت خارجه همراه شد.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/07/07
وقتی دکتر ازامپول بترسه وای بحال بقیه۰۰۰ولی کلا شخصیت مرموزی داره ظاهر ی خشک وانعطاف ناپذیر۰۰۰اما قابل احترام۰۰جالب اینکه بعدمدتها ارایشگاه رفته بود قیافه اش دیدنی بود۰۰۰۰بهرحال دکترجان چهره شما تا زنده هستیم مارو یاد کرونا ودلواپسیهاش میندازه شک نکنید۰۰۰۰ولی رسالتتون سنگین بود هرجا که هستید موفق ومویدویارودلسوز مردمان بی پناه ایران باشید۰۰۰۰باتقدیم کلی احترامات فایقه دبیر بازنشسته اهوازی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.