2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
مادر و دختر بعد از 22 سال همدیگر را پیدا کردند

مادر و دختر بعد از 22 سال همدیگر را پیدا کردند

دختر جوان 2 سال بیشتر نداشت که مادرش مفقود شد. او بالاخره توانست با کم پلیس مادر را پیدا کند.

دوات آنلاین -معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از پیداشدن مادر فقدانی بعد از 22 سال و وصال مادر و دختری خبر داد.

 

سرهنگ کارآگاه " مرتضی نثاری" در تشریح این خبر گفت: یازدهم شهریورماه سال جاری خانم 24 ساله با مراجعه به دادسرای امورجنایی تهران طی دادخواستی از فقدان 22 ساله مادراش بنام سمیرا اعلام شکایت می کند.

 

وی بیان داشت: پرونده با موضوع فقدان افراد تشکیل و برای رسیدگی تخصصی با دستور معاون ارجاع دادسرای ناحیه 27 تهران در اختیار کارآگاهان اداره چهارم "پیگیری فقدان افراد " قرار گرفت.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: شاکی با حضور در اداره چهارم به کارآگاهان گفت: من وقتی دو سالم بود مادرم از پدرم جدا شد و نزد پدرم زندگی کردم و دیگر هیچ وقت مادرم را ندیده ام و اطلاعی از او ندارم.

 

سرهنگ نثاری بیان کرد: کارآگاهان پس از شنیدن اظهارت شاکی با انجام تحقیقات میدانی و پلیسی موفق شدند هویت کامل فقدانی را شناسایی کنند.

 

وی تصریح کرد: کارآگاهان در شاخه دیگری از تحقیقات خود محل سکونت فقدانی را در حوالی غرب تهران شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضائی وی در هجدهم شهریورماه به اداره چهارم دعوت شد و طی مواجهه حضوری شاکی پس از 22 سال بی خبری مادراش، وی را ملاقات و به آغوش کشید.

 

سرهنگ کارآگاه " مرتضی نثاری" معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ،با اعلام این خبر گفت: با توجه به اقدامات ویژه کارآگاهان اداره چهارم که منجر به وصال مادر و فرزند بعداز 22 سال شد پرونده برای سیرمراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.