2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
انتقام گیری پلید از دختر همسایه

انتقام گیری پلید از دختر همسایه

پسر جوان با در اختیار گرفتن صفحه اینستاگرام دختر همسایه دست به عملی غیراخلاقی زد.

دوات آنلاین -سرپرست پلیس فتا استان مازندران از شناسایی و دستگیری پسری که با انتقام گیری خود اقدام به انتشار تصاویر خصوصی دختر همسایه در فضای مجازی کرده بود توسط کارآگاهان پلیس فتا نوشهر خبرداد.

 

سرهنگ دوم سامع خورشاد رئیس پلیس فتا استان مازندران در تشریح این خبر اعلام کرد:در پی شکایت دختری به پلیس فتا مبنی بر این‌که شخصی ناشناس با در اختیار گرفتن صفحه اینستاگرام او اقدام به انتشار تصاویر خصوصی، مطالب زشت و رکیک می کند ، در این راستا پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضائی تشکیل و با ثبت اظهارات شاکی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس و  قرار گرفت.

 

وی گفت: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس مشخص شد متهم همسایه دیوار به دیوار شاکی بوده با استفاده از بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام با در دست گرفتن پیج اینستاگرام دختر همسایه ، اقدام به انتشار تصاویرخصوصی شاکی کرده و باعث هتک حیثیت وی شده است .

 

این مقام مسئول در ادامه از تحویل متهم به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی پرونده اش خبر داد و بیان داشت : متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با  روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری شده لب به سخن گشود.

 

رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت : متهم در اظهاراتش ضمن اقرار به جرم خود معترف شد که با در دست گرفتن پیج در شبکه ‌اجتماعی اینستاگرام عکس‌های خصوصی شاکی را به همراه مطالبی زشت منتشر کرده و انگیزه خود را، انتقام‌جویی ازدختر همسایه بیان داشت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.