2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
بهترین راه‌ها برای این‌که انرژی منفی را از خود و خانه‌ دور کنیم

بهترین راه‌ها برای این‌که انرژی منفی را از خود و خانه‌ دور کنیم

اگر می‌خواهید از شر انرژی‌های منفی خلاص شوید راه‌کارهای ساده ای که در این مطلب آمده است به شما بسیار کمک می‌کند.

دوات آنلاین -همه ما ممکن است گاهی دچار غصه شویم و حال‌مان خوب نباشد یا بر اثر معاشرت با افراد ناامید دچار حس بدی شویم. در این صورت مهم‌ترین کاری که باید انجام بدهیم این است که انرژی منفی را از خود و خانه مان دور کنیم تا حال‌مان بهتر شود.

 

رهایی از انرژی منفی یکی از راه‌های اصلی پیری زود رس و مرگ زودهنگام بوده که در صورت تداوم ممکن است ناراحتی‌های قلبی_ عروقی را به وجود آورد؛ بنابراین اگر قصد جذب انرژی‌های مثبت روزانه را دارید وقت خود را بیشتر صرف خندیدن و فعالیت بدنی کنید.

طبیعت گردی انرژی منفی را از شما دور می کند

دور کردن انرژی منفی با گردش در طبیعت

انرژی منفی با گردش در طبیعت از شما دور می شود، زمانی ﻛﻪ ﮔﺮﻓﺘﺎﺭ ﺍﺳﺘﺮﺱ ﯾﺎ ﺍﺿﻄﺮﺍﺏ ﻫﺴﺘﯿﺪ، ﺑﺎ ﺭﻓﺘﻦ ﺑﻪ ﮔﺮﺩﺵ ﺩﺭ ﺟﻨﮕﻞ ﯾﺎ ﻃﺒﯿﻌﺖ، ناخودآگاه ﺑﻪ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﺩﺳﺖ پیدا ﻣﯽ‌ﻛﻨﯿﺪ.

 

نشستن در کنار ﮔﯿﺎﻫﺎﻥ، ﮔﻞ‌ﻫﺎ ﻭ ﺩﺭﺧﺘﺎﻥ ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ گزینه ﺑﺮﺍﯼ تغییر سطح ﺍﻧﺮﮊﯼ و تخلیه‌ آن خواهد بود همچنین براﯼ ﺍﻏﻠﺐ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﮔﻞ‌ﻫﺎ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻗﺪﺭﺗﻤﻨﺪ هستند ﻭ ﻣﯽ‌ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺑﻪ ﺑﻬﺒﻮﺩ ﺣﺎﻝ افراد کمک کنند.

 

ﻭﻗﺘﯽ ﺷﺨﺼﯽ ﮔﻠﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻫﺪﯾﻪ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﻣﯽ‌ﻛﻨﺪ، ﺁﻥ ﮔﻞ ﺑﻪ او کمک می کند ﺗﺎ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺕ ﻣﻨﻔﯽ را رها کند ﻭ حس بهتری نسبت به زندگی داشته باشد.

 

فضای طبیعی مانند دیدن برف، باران و قدم زدن زیر آن، آتش، هوای دلپذیر، نور خورشید، لمس گل‌ها و گیاهان … برای تخلیه انرژی منفی سودمند خواهد بود.

استخر یکی از بهترین مکان ها برای دور کردن انرژی منفی است

آب انرژی منفی شما را می‌گیرد

متخصصان روانشناسی و روانپزشکی مدعی هستند که ﻭﺍﻥ ﺣﻤﺎﻡ، ﺍﺳﺘﺨﺮ، دریا ﯾﺎ ﺩﺭﯾﺎﭼﻪ مکان دیگری برای تخلیه انرژی ﺍﺳﺖ، ﻫﺮ ﭼﻪ ﺣﺠﻢ ﺁﺏ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ ﻗﺪﺭﺕ ﺗﺨﻠﯿﻪ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﻫﻢ ﺑﯿﺸﺘﺮ خواهد بود. ﺁﺏ، ﺍﻧﺮﮊﯼ ﻣﻨﻔﯽ ﺭﺍ ﺟﺬﺏ و مصرف آن در زمان عصبانیت کمک می‌کند تا انرژی منفی خود را تخلیه کنید.

 

بیشتر بخوانید: برای شاد بودن چه کار کنیم؟

 

پرخوری نکنید

افراد حساس بیشترین احساس منفی را به خود جلب می‌کنند و ممکن است در زمان تخلیه آن به پرخوری اقدام کنند، متخصصان تغذیه بر این باور هستند که پرخوری یا زیاده روی در مصرف مواد غذایی یکی از مهم‌ترین عواملی است که به علت جذب افکار منفی به وجود می‌آید.

 

افزایش انرژی مثبت در زندگی منجر به تقویت روحیه و حواس در زندگی خواهد شد و افراد در طول روز می‌توانند نسبت به مسائل زندگی واکنش خوبی نشان دهند.

با روش های دور کردن انرژی منفی از خانه آشنا شوید

چگونه انرژی منفی را از خانه دور کنیم

کارهایی که در زیر معرفی شده برای دور کردن انرژی منفی از خانه‌تان بسیار موثر است.

باز کردن پنجره ها انرژی منفی را از خانه شما دور می کند

بگذارید هوا در جریان باشد

اولین گام برای خارج کردن انرژی منفی از خانه باز کردن تمام پنجره ها است. حتی اگر بیرون سرد هم باشد پنجره ها را باز کنید و اجازه دهید هوا داخل خانه بیاید. هوای تازه همه چیز است تا وقتی جریان دارد پتو ها و بالش ها را در آن تکان دهید.

روشن کردن عود برای دور کردن انرژی منفی مفید است

عود روشن کنید

این رایحه همراه با دود مانند تمرین فکری و مدیتیشن است ،پس چرا در خانه امتحانش نکنیم؟ عود باعث افزایش انرژی می شود، بیشتر برای تمرین مدیتیشن از آن استفاده می شود چون فضایی آرامش بخش را حکمفرما می کند.

 

از آینه کمک بگیرید

برای اضافه کردن انرژی مثبت ( که به نام ” چی ” نیز شناخته می شود ) اطراف خانه آینه قرار دهید. اما توجه داشته باشید از آینه هایی با لبه های تیز استفاده نکنید. این کار نه تنها کمکی به ساخت انرژی مثبت در دکور نمی کند بلکه تاثیر منفی نیز دارد.

 

بیشتر بخوانید: چگونه انرژی مثبت خانه خود را بیشتر کنیم؟

 

خانه را مرتب کنید

تا به حال دقت کرده اید وقتی روی یک میز را جمع می کنید چه حسه خوبی دارد؟ اشیا از خود انرژی فراوانی بیرون می دهند که از نظر ذهنی، فیزیکی، احساسی و معنوی مسیرمان به سمت جلو را سد می کنند. طرح های شلوغ نیز می توانند باعث خستگی ذهن و همچنین بالا رفتن استرس شود.

 

حذف کردن زاویه‌های تیز

یکی از مهمترین قوانین فنگ شویی این است که تا جای ممکن زوایا و گوشه های تیز را در خانه کاهش دهید. این کار ساده نیست اما ارزشش را دارد. اگر می خواهید انرژی مثبت وارد خانه تان شود بهتر است از وسائلی استفاده کنید که گرد باشند و بی زاویه.

 

منابع: باشگاه خبرنگاران- همشهری

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.