2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين

دانلود فیلم تاج محل+ تیزر

فیلم تاج محل را که محصول سال 1391 است می‌توانید از طریق لینک‌های این مطلب به صورت قانونی دانلود کنید.

دوات آنلاین-تاج محل فیلمی به کارگردانی دانش اقباشاوی و تهیه کنندگی رضا میرکریمی ساخته سال ۱۳۹۱ است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است:حسین مرادی، کارگر 60 ساله‌ آبادانی، بارها مجبور بوده تعدادی از همکارانش در شرکت کشتی‌سازی را بنا برخواست کارفرما اخراج کند. ولی این‌بار تصمیم گرفته که با قرعه‌کشی، بختی برای برخی از کارگرها قائل شود. در این میان یکی از کارگرها به اخراج خود اعتراض می‌کند و با حسین گلاویز می‌شود. چند روز بعد که نوه‌ پسری حسین به دنیا می‌آید فرزندان حسین دو بلیت سفر به هند به او و مادرشان هدیه می‌دهند. چند شب بعد از جشن، ناگهان دو نفر مسلح به خانه حسین حمله می‌کنند و اموال نقدی موجود در خانه را به همراه هدیه‌های شب جشن می‌ربایند. حالا حسین و خانواده‌اش به کارگر معترض شرکت کشتی‌سازی مشکوک‌اند که آن ها را تهدید کرده بود. این فیلم را از طریق لینک‌های زیر دانلود کنید.

 

بازیگران فیلم تاج محل: عبدالجبار اقباشاوی، شهلا پرویز مرادی، جهانگیر میرشکاری، تیما امیری، ابوذر کهن زاده، مریم نعیم‌زاده، پریوش نظریه، محمد امین همت آبادی و علیرضا زمانی نسب

 

دانلود فیلم تاج محل با کیفیت 480

دانلود فیلم تاج محل با کیفیت 720

دانلود فیلم تاج محل با کیفیت 1080

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.