2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
نقشه ناموفق برای قتل مرد پولدار

نقشه ناموفق برای قتل مرد پولدار

متهم: بعد از آشنایی با مرد پولدار و به خاطر مصرف شیشه نقشه آدم‌ربایی و قتل را طراحی کردم و ...

دوات آنلاین-مرد شیشه‌ای و دزد ایدزی که مرد پولدار را زخمی کرده ودرصدد ربودن و اجرای نقشه قتل او بودند، ناکام ماندند. 

 

به گزارش روزنامه جام‌جم، روزهای پایانی تیر امسال بود که مردی با پلیس تهران تماس گرفت و خبر داد که دو نفر با زخمی کردن مالک یک خودروی بی‌ام‌و در بوستان شاهد در غرب تهران متواری شدند. ماموران و امدادگران اورژانس در آنجا حاضر شدند. ماموران زمانی که خودرو را بازرسی کردند دفترچه‌ای یافتند که همراه وسایل شکنجه در کیسه‌ای قرار داشت. بعد از بهبود مرد زخمی ماموران به تحقیق از او پرداختند که معلوم شد دو نفر این بلا را سرش آورده‌اند.

 

با بررسی تخصصی دفترچه مشخص شد، در آن هفت دستور برای ربودن و قتل دو مرد نوشته شده بود. هفت دستور عبارت بود از ربودن‌، بی‌هوش کردن، بستن دست و پا، جور کردن باغ، دادن قرص برنج به قربانی و دفن و اخاذی از خانواده قربانیان.

 

با دستور علی ایرد‌موسی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای  ناحیه 34 تهران‌، تحقیقات پلیسی ادامه پیدا کرد و چند روز پیش هر دو متهم بازداشت شدند. 

 

جواد، مرد معتاد 38 ساله دیروز در تحقیقات گفت: قبلا مکانیک بودم. 14 بار به خاطر سرقت، زورگیری و دعوا و مواد زندان رفته‌ام. آخرین بار به خاطر دعوا، 14 ماه در زندان بودم.  سال‌ها در رشته کشتی فرنگی قهرمان بودم و اعتیاد باعث جدایی من از کشتی شد. در زندان مبتلا به ایدز شدم و بعد از آزادی، مادرم هزینه زندگی‌مان را می‌داد. با علیرضا، طراح این آدم‌ربایی در پارک آشنا شدم که شیشه مصرف می‌کرد. می‌گفت با مردی که مزاحم همسرش شده اختلاف دارد و می‌خواهد از او انتقام بگیرد. قصدمان ربودن و تنبیه شاکی بود. گوشی آیفون او را دزدیدم که بعدا فهمیدم دروغ گفته است.  

 

این در حالی بود که دیگر متهم پرونده گفت: بعد از آشنایی با شاکی و به خاطر مصرف شیشه نقشه آدم‌ربایی و قتل را طراحی کردم و از مردی که در پارک با او آشنا شده بودم، کمک گرفتم.

 

 برای متهمان قرارقانونی صادر شد و تحقیقات برای دیگر ابعاد پرونده ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.