2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
شیرین گلکار بازیگر سریال عقیق در چه فیلم‌هایی بازی کرده است

شیرین گلکار بازیگر سریال عقیق در چه فیلم‌هایی بازی کرده است

کارنامه هنری شیرین گلکار را در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین-شیرین گلکار بازیگر سریال عقیق تولید سال 1368 است که دوباره از شبکه آی فیلم پخش می‌شود. او در این سریال بازی خوب و جالب توجهی ارائه داده است.

 

شروع بازیگری شیرین گلکار

شیرین گلکار بازیگری را از سال 1359 شروع کرد. او در آن سال در فیلمی با عنوان سرباز اسلام ساخته امان منطقی بازی کرد.

 

به نوشته سلام سینما سرباز اسلام داستان یک مبارز مسلمان است که در درگیری با مأمورین امنیتی مجروح می شود. خواهرش او را از چنگ مأمورین می رهاند و به خانه ای پناهنده می شود، که پسر یک مقام عالی رتبه ی ساواک، که غیر مسلمان است، به این خانه رفت و آمد دارد. پسر جوان به دختر دل می بازد، اما پدرش، مأمور ساواک، که مخالف ازدواج آن هاست اسباب دردسر خواهر و برادر مبارز را فراهم می کند. در نتیجه برخوردهای خواهر و برادر پسر تحت تأثیر قرار می گیرد و به دین اسلام می گرود و با دختر ازدواج می کند. چندی بعد او و برادر دختر در درگیری با مأمورین امنیتی کشته می شود.

شیرین گلکار بازیگر سریال عقیق

سال پرکار شیرین گلکار

سال 1363 برای گلکار سالی پر کار بود. او در این سال در 4 فیلم بازی کرد که معروف‌ترین آن  مردی که زیاد می دانست به کارگردانی یدالله صمدی است.

 

فیلم  حادثه (ساخته منصور تهرانی)، طائل ( به کارگردانی محمد عقیلی) و  طغیان ( ساخته جهانگیر جهانگیری )  از دیگر کارهایی است که شیرین گلکار در سال 63 در آنها به عنوان بازیگر حضور داشت.

 

بازی در سریال عقیق

ظاهرا سریال عقیق آخرین تجربه تصویری شیرین گلکار است البته او قبل از این سریال در سال در فیلم بهار در پاییز بازی کرد و پس از آن در 1367 در فیلم طپش حضور داشت.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/05/25
سلام.سریال عقیق اخرین کار ایشون نبوده..در سری اخر سریال ایینه عبرت به نام برگ ربزان که در سال 1370 ساخته شد هم بازی کردند.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.