2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
موزه دورهمی بالاخره چه شد

موزه دورهمی بالاخره چه شد

مهران مدیری سرانجام چه زمانی درباره هدایای دریافتی برنامه‌اش شفاف‌سازی می‌کند؟

دوات آنلاین-برنامه تلویزیونی دورهمی که همواره یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های سیماست، در هفته‌های اخیر با حواشی مربوط به مهمانانش درگیر بوده است. این برنامه با اجرای مهران مدیری فصل چهارم خود را می‌گذراند و در حالی که به نظر می‌رسد به پختگی رسیده، اما همچنان بعضی حواشی و ابهامات، برای آن مشکل‌سازاست.مسائلی که از سرنوشت نامشخص موزه«دورهمی» تا وعده های بی سرانجام برای ایجاد تغییرات در این برنامه را در برمی گیرد.

 

حراج موزه چه شد؟

ماجرای موزه «دورهمی» اتفاق بسیار عجیبی است. در فصل‌های یک، دو و سه این برنامه، مهران مدیری از مهمانانش هدایایی را برای قرار دادن در موزه «دورهمی» می‌گرفت. او بعدها وعده داد تا این هدایا که به مجموعه نفیسی تبدیل شده، در آیینی به حراج گذاشته شود و عواید حاصل از آن به زلزله‌زدگان کرمانشاه اختصاص یابد.

 

 25 آبان 97 هم نخستین موعد برگزاری حراج اعلام شد. تا مدت‌ها خبری از این حراج نبود و بعد از وقوع سیل نوروز 98 نیز وعده مشابهی برای کمک به سیل‌زدگان داده شد. اگرچه بیشتر از 300 مهمان درسه فصل هدایایی را به این موزه اهدا کردند، اما همچنان سیاست تهیه‌کننده، مجری و شبکه نسیم درباره سرنوشت این هدایا سکوت مطلق بوده است؛ نه از برگزاری حراج خبری شده و نه مشخص است که آیا این هدایا در مکان مناسبی نگهداری می‌شوند یا خیر.

 

مهمانان پرحاشیه

هیاهوی مهمانان پرحاشیه «دورهمی» از پنج هفته پیش آغاز شد؛ وقتی مجید صالحی مجری برنامه اینترنتی «ام‌شو» و کارگردان فیلم در حال اکران آنلاین «زیر نظر» به عنوان مهمان این برنامه معرفی شد، اما در موعد مقرر، برنامه روی آنتن نرفت و توضیحی هم در این باره داده نشد. با این حال کاربران فضای مجازی و رسانه‌ها این اتفاق را به دلیل پخش برنامه گفت‌وگومحور «ام‌شو» با حضور هنرمندان در سرویس‌های وی‌اودی تعبیر کردند.

 

یک هفته بعد همین اتفاق برای رویا میرعلمی دیگر مهمان «دورهمی» افتاد، با این تفاوت که برای حذف این برنامه از کنداکتور هیچ توجیهی مطرح نشد.

 

میرعلمی همزمان در شبکه آی‌فیلم سریال «شمعدونی» را داشت و اساساً  ازچهره‌های بی‌حاشیه بوده و هست. هفته گذشته نیز امیر آقایی مهمان «دورهمی» بود که این برنامه نیز روی آنتن نرفت. البته برخلاف موارد قبلی، حواشی امیر آقایی اعم از اظهارنظرهای خبرسازش در شبکه‌های اجتماعی و همچنین اختتامیه جشنواره فجر، از مواردی بود که به نظر می‌رسید دلیل حذف این برنامه از کنداکتور باشد. مورد آخر، گفت‌وگوی رامین رضاییان بود که با وجود حواشی فراوان این فوتبالیست در فضای مجازی، پخش شد.

مهران مدیری در برنامه دورهمی

در انتظار عمل به وعده تغییرات

با این که بیش از سه ماه از وعده مهران مدیری برای ایجاد تغییرات ساختاری در برنامه «دورهمی» می‌گذرد، اما این برنامه همچنان تغییراتی به خود ندیده و تنها بخش خواندن کامنت‌های بامزه درباره این برنامه، به آن اضافه شده است.

 

این در حالی است که در فصول نخست «دورهمی»، بخش نمایشی قوت زیادی داشت و با حضور چهره‌هایی چون سیامک انصاری، محمد نادری، سحر ولدبیگی، سروش جمشیدی و مه‌لقا باقری این بخش هم جزو مهمی از برنامه بود. بعدها این بخش به تدریج از برنامه حذف شد و حالا «دورهمی» از یک برنامه ترکیبی، به یک برنامه صرفاً گفت‌وگومحور تبدیل شده است. مهمانان تکراری از طرفی و چهره‌های بسیاردیده‌شده تلویزیونی از طرف دیگر، به یکنواختی «دورهمی» دامن زده است.

 

منبع: روزنامه خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.