2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين

ببینید: پارتی گرفتن علی صادقی و امیر نوری در سریال موچین

سکانسی از سریال موچین را که در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود در بالا ببینید.

دوات آنلاین-سریال موچین سریالی طنز با بازی بازیگران نام آشنا از حمید لولایی و مرجانه گلچین تا امیر نوری و علی صادقی است. سکانسی خنده دار از قسمت چهارم این سریال را در بالا تماشا کنید. این قسمت را می‌توانید از اینجا به صورت قانونی دانلود کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
علیرضا 1399/05/03
بسم ربّ الشُّهدا‌ والصّدیقین؛دیگر هیچ رنگ و بویی از مردم شهداوجوانان غیرتیِ مومن‌ِ باحیارادراین جوانان نمی بینیم.وقتی بعضی ازجوانانی که در اوایل انقلاب را مشاهده میکردی که باتوجه به جبهه هامیرفتندودرآنجابارازونیازهای پیوسته،زیارت عاشوراخواندن ها،قرآن خواندن و گریه زاری نمودن در درگاه الهی توفیق ولیاقت شهیدبودن وشهیدشدن را بدست میاوردندرابا زندگی و مردم و مسلک وطرزلباس پوشیدن بعضی ازجوانانی امروزی نظاره مینماییم،ازطرفی ناراحت و نگران آنان میشویم وازطرفی هم میبینیم خودشان هم هیچ رغبتی به دین وحیا واهل بیت(س)نشان نمیدهندودرنهایت تاسف وتعجب گرانی ودزدی مسوول نماهاو...بهونه بی ایمانی وبی حرمتی به دین وبی حیایی شان قلمدادمینمایند!!!شمارابه خاطرخداحداقل باپخش چنین ویدئوهایی توضیحی هرچندکوتاه قیدبفرماییدکه فریب دنیاولجبازی باخداآخرعاقبت ظلمانی وبسیاروحشتناکی درپی دارد؛همچنانکه خداونددرقرآن مجیدمیفرماید:هیچ چیزترین دنیا به شوخی و بازیچه نیست،به ریسمان الهی(توبه وانابه،ذکرگفتن)چنگ زنیدشایدموردرحمت خداوندقرارگیرید؛باتشکر.تمنادارم در بخش نظرهالحاظ بفرمایید.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.