2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
حال  و احوال این روزهای بازیگران سریال همسران

حال و احوال این روزهای بازیگران سریال همسران

4 بازیگر اصلی سریال همسران این روزها چه کار می‌کنند و سرنوشت‌شان چه شد؟

دوات آنلاین-سریال همسران یکی از خاطره‌انگیزترین سریال‌های تلویزیون است که حتی بازپخش‌های آن هنوز هم پربیننده می‌شود. صفا و صمیمیتی که در این سریال موج می‌زند به همراه بازی خود بازیگران آن باعث شده این سریال از یادها نرود. سایت برترین‌ها نگاهی به سرنوشت بازیگران این سریال کرده و نوشته آنها این روزها چه کار می‌کنند.

فردوس کاویانی این روزها چه کار می کند

فردوس کاویانی مشغول استراحت

فردوس کاویانی (زاده ۳ مهر ۱۳۲۰، کرمان) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. فردوس کاویانی در اواخر دهه ۴۰ پایش به سینما باز شد و بعدها بازی‌های ماندگاری را در فیلم‌های مختلف ثبت کرد. او بیشترین همکاری خود را در سینما با داریوش مهرجویی در فیلم‌های «اجاره نشین‌ها»، «هامون»، «بانو»، «میکس» و «نارنجی پوش» داشته و با کارگردان‌های دیگری مثل بهرام بیضایی (سگ کشی)، محمد بزرگ‌نیا (جایی برای زندگی)، یدالله صمدی (ساوالان) همکاری کرده است. در تلویزیون هم سریال‌های «همسران» و «آژانس دوستی» از جمله کارهای شاخص اوست.

 

دو، سه سال قبل تصویری از فردوس کاویانی در یک مراسم منتشر شد که خیلی‌ها را ناراحت و نگران کرد، اما این روزها خوشبختانه حال این بازیگر قدیمی خوب است و اگرچه پیشنهادهایی برای بازیگری دارد، فعلا مشغول استراحت است.

مهرانه مهین ترابی بعد از سریال همسران چه کرد

مهرانه مهین‌ترابی، بازیگر همیشه محبوب

مهرانه مهین‌ترابی (زاده ۲۰ مرداد ۱۳۳۶ در کرج) بازیگر ایرانی است. وی با فیلم گلبهار به کارگردانی تهمینه اردکانی در سال ۱۳۶۵ به سینما آمد و با مجموعه تلویزیونی مش خیرالله صندوقچه اسرار در سال ۱۳۷۰ عضوی از خانواده مجموعه‌های تلویزیونی شد و با نقش آفرینی در مجموعه همسران و خانه سبز به اوج محبوبیت رسید.

 

او همچنین دارای لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می‌باشد.

 

مهین‌ترابی تا 62 سالگی مجرد بود اما مهران مدیری در برنامه خود از ازدواج وی خبر داد. مهین ترابی به تازگی به جمع جلوی دوربین فیلم جدید جواد افشار رفت.

فرهاد جم آخرین بار در سریال ستایش ۳ جلوی دوربین رفت

فرهاد جم و ستایش 3

فرهاد صفری جم، متولد سال ۱۳۵۳ در محله‌ی جوادیه تهران است. او بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و همچنین مجری چند برنامه تلویزیونی و نویسنده رمان نیز است. فرهاد دارای مدرک لیسانس تئاتر از «دانشکده هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» است.

 

فرهاد جم فعالیت در تئاتر را به صورت حرفه‌ای از سال ۱۳۷۰ و همچنین بازی در سینما را از سال ۱۳۷۳ با فیلم «راه افتخار» به کارگردانی «داریوش فرهنگ» آغاز کرده است. وی درهمان سال نقش کوتاهی نیز در فیلم «پری» به کارگردانی داریوش مهرجویی ایفا نمود. از اولین آثار تلویزیونی وی می‌توان به مجری‌گری «مسابقه راز سیب»، «همسران»، «تولدی دیگر»، «پول کثیف» و «ستایش۳» اشاره کرد. جم پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر کار خاصی در دست ندارم، پیشنهادات نسبتاً زیادی داشتم، اما به دلایل مختلف فعلاً در هیچکدام از آن‌ها حضور ندارم، آخرین فعالیتم به سریال «ستایش۳» باز می‌گردد.

الهام پاوه نژاد آخرین بار در سریال مانکن بازی کرد

الهام پاوه ‌نژاد و سریال مانکن

الهام پاوه‌نژاد بازیگر زن سینما و تلویزیون و تئاتر متولد 27 شهریور 1350 در تهران می باشد و 49 سال سن دارد و اصالتا کرد است.

 

پاوه‌نژاد فعالیت هنری و بازیگری خود را از سال 1370 با بازی در تاتر ساحره سوزان ساخته اکبر زنجانپور آغاز نمود اما در سال 73 با حضور در سریال همسران توانست به خوبی دیده شود. او که بیشتر با آثار تلویزیونی و تئاتر شناخته شده است، در سریال‌هایی مانند «مدرسه مادربزرگ‌ها»، «امین و مینا»، «ترانه مادری»، «مادر»، «همچون سرو»، «هفت سنگ» و ... به ایفای نقش پرداخته است. آخرین کار او مربوط به سریال مانکن می‌باشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
Hanieh 1399/04/28
سلام.آقای صفری‌جم در سریال(ستایش3)نقش چه کسی رو بازی کردند؟
رضا 1399/04/28
یاذش بخیر سالم بودیم دلمون خوش بود خیلی ها که الان نیستن اونموقع بودند و با هم میگفتیم ومیخندیدیم روحشون شاد کلا یک فضا ویک زمان خاصی بود یادش بخیر

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.