2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
همسرکشی با ادعای مسائل اخلاقی

همسرکشی با ادعای مسائل اخلاقی

متهم به قتل، روز حادثه همسرش را به بیابان‌های اطراف شهرستان پیشوا ‌برده و پس از ضرب و شتم و ضربه به سر وی را به قتل ‌رسانده و با همان خودرو جسد را آتش زد.

دوات آنلاین-سناریوی مرد جوان برای مخفی كردن راز قتل همسرش نتیجه نداد و با اعترافات دوستانش راز این جنایت پس از هشت ماه فاش شد.

 

به گزارش جام‌جم، تحقیقات جنایی در این پرونده از هشتم شهریور 98 و پس از گزارش ناپدید شدن زن جوانی در پیشوا آغاز شد. بررسی‌های پلیسی در این رابطه ادامه داشت تا این‌كه شش روز بعد كشف جسد سوخته زنی در بیابان‌های اطراف دانشگاه پیشوا به پلیس گزارش شد. تیمی از ماموران راهی محل كشف جسد شده و متوجه شدند این زن در خودروی پرایدی به قتل رسیده و قاتل برای این‌كه ردی از خود باقی نگذارد، خودرو و جسد را به آتش كشیده است.

 

ماموران با استعلام پلاک خودرو دریافتند، خودرو متعلق به زن ناپدید شده است كه خانواده‌اش با مراجعه به پزشكی قانونی جسد را شناسایی كردند.

 

كارآگاهان سراغ همسر مقتول رفتند كه مشخص شد، هشتم شهریور به خاطر تیراندازی و مجروح كردن دو نفر توسط پلیس امنیت دستگیر و روانه زندان شده بود. مرد جوان به پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات منكر هرگونه اطلاعی از قتل همسرش شد و گفت: روزی كه دستگیر شدم، همسرم زنده بود و نمی‌دانم چه اتفاقی برای او رخ داده است.

 

تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این‌كه بعد از هشت ماه، ماموران به سرنخ‌هایی رسیدند كه روز قتل همسر مقتول با دو نفر از دوستانش تماس داشته است. این دو نفر دستگیر شده و در تحقیقات راز قتل را فاش كردند. آنها مدعی شدند؛ روز حادثه همسر مقتول به ما زنگ زد و خواست به حوالی دانشگاه پیشوا برویم. وقتی به آنجا رسیدیم حال خوبی نداشت. از ماشینی دود بلند می‌شد. ادعا كرد همسرش را كشته است و او را به شهر رساندیم.

 

رئیس پلیس پیشوا در این باره به جام‌جم گفت: متهم انگیزه خود از ارتكاب این قتل را مسائل اخلاقی عنوان كرده است. متهم به قتل، روز حادثه همسرش را به بیابان‌های اطراف شهرستان پیشوا ‌برده و پس از ضرب و شتم و ضربه به سر وی را به قتل ‌رسانده و با همان خودرو جسد را آتش زد.

 

سرهنگ كاكاوند افزود: متهمان تحویل مرجع قضایی شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.