2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
هدیه عجیب زن مطلقه برای شوهر سابق

هدیه عجیب زن مطلقه برای شوهر سابق

زن چینی که از جدایی از شوهرش بسیار ناراحت بود دست به اقدامی عجیب زد.

دوات آنلاین-کار عجیب یک زن چینی سه روز بعد از طلاق به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. این زن که از جدایی ناراحت بود برای این‌که حال و روزش را به شوهر سابقش نشان بدهد برای او کادوی عجیبی فرستاد.

 

باشگاه خبرنگاران نوشت: این زن جوان چینی که پس از جداشدن به مدت ۳ روز گریه می‌کرد برای نشان دادن حال و روز این سه روز خود به همسرش، دست به اقدامی عجیب زد. «ژائو»، که اهل شهر «زیبو» در استان شانگدونگ چین است ۱ تن پیاز خریداری کرد و از فروشنده خواست تا آن‌ها را در مقابل درب خانه شوهر سابقش خالی کند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین حدود ۵ ساعت طول کشید تا تحویل دهنده پیاز‌های خریداری شده را در مقابل درب خانه شوهر سابق این زن خالی کند.

 

این زن همچنین یک یادداشت به فروشنده پیاز داد تا آن را نیز در پشت درب خانه شوهرش قرار دهد. در این یادداشت او نوشته بود: «تو باعث شدی من سه روز گریه کنم، حالا این جواب تو!» این زن به خبرنگاران نیز گفته بود اگرچه مطمئن نیست که شوهر سابقش با دیدن این صحنه به گریه بیفتد، اما او دلش از انجام این کار خنک شده است.

 

گفتنی است؛ هنوز مشخص نیست شوهر سابق این زن با ۱ تن پیازی که در مقابل درب آپارتمانش ریخته شده بود چه واکنشی از خود نشان داده است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/03/02
فکر می کنید چکار می کنه تازه کلی هم خوش به حالش می شه تا شش ماه پیاز نمی خره .

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.