2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
دلیل حاشیه‌های ریحانه پارسا و همسرش چیست

دلیل حاشیه‌های ریحانه پارسا و همسرش چیست

ریحانه پارسا در آخرین نمونه اظهارنظری جنجالی درباره طلاق را مطرح و مهدی کوشکی نیز به آن واکنش نشان داده بود.

دوات آنلاین-ریحانه پارسا و مهدی کوشکی زوج هنرمندی هستند که از زمان ازدواج‌شان نام‌شان در اخبار مرتب تکرار می‌شود اما دلیل این اتفاق چیست؟

 

آفتاب نیوز نوشت: از زمان ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی، اخبار و حاشیه‌های این زوج هنرمند هر چند وقت یکبار به شکلی جنجالی می‌شود. واکنش‌ها به این حاشیه‌ها نیز تامل‌برانگیز است.

 

ریحانه پارسا بازیگر جوانی که با سریال «پدر» مشهور شد، همسر مهدی کوشکی است. این زوج هنرمند اخیرا حاشیه‌های زیادی درست کرده‌اند و در آخرین نمونه ماجرای اظهارنظرشان درباره طلاق جنجال به پا کرد.

 

 این جنجال‌ها به قدری زیاد شده که احتمال عمدی بودنشان نزد برخی قوت گرفته است.

 

البته جنجال‌ آفرینی هنرمندان یا به تعبیر برخی «اعمال نامتعارف» شان دلایل عمیق‌تری هم می‌تواند داشته باشد. پیر بوردیو جامعه‌شناس بزرگ فرانسوی در کتاب سترگ خود تحت عنوان «تمایز» به نکته ظریفی اشاره می‌کند. او معتقد است، تمام تلاش‌های انسانی در راستای متمایز شدن فرد در میان قشر اجتماعی‌ای که در آن زیست می‌کند صورت می‌گیرد. به عبارت دیگر، هر فرد می‌کوشد تا خود را به نحوی از انحاء در میان افرادی که متعلق به آن گروه اجتماعی است، برجسته و شاخص سازد.

 

ماجرای اخیر ریحانه پارسا و مهدی کوشکی چه بود

ریحانه پارسا همسر مهدی کوشکی در توئیتی نوشت: «یا بنویس حق طلاق میدید به زن‌هاتون بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید مرد؟ ایموجی هم نزار»

 

به نوشته افکار نیوز به دنبال این باور ریحانه پارسا ، همسر او نیز با انتشار ویدئویی در استوری اینستاگرام خود، هم‌نظر بودن خود را با همسرش اعلام کرد و به این اصل که نباید حق طلاق را به زنان داد تاکید کرد و گفت: «زن باید با لباس سفید بیاد و با کفن سفید هم بره.»

 

اما این ویدئو توسط اینستاگرام پاک شد و او در پستی دیگر از عدم آزادی بیان در اینستاگرام نوشت که این پست نیز در جای خود واکنش‌هایی را به دنبال داشت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.