2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
آیا قسمت‌های آخر سریال پایتخت ۶ ساخته می‌شود

آیا قسمت‌های آخر سریال پایتخت ۶ ساخته می‌شود

این سوال پیش آمده که آیا ادامه پایتخت 6 در زمان اعلام شده ساخته و پخش می‌شود یا موضوع به زمان دیگری موکول شده است؟

دوات آنلاین-سریال پایتخت ۶ به دلیل شرایط کرونایی در عید نوروز نیمه تمام ماند و معلوم نشد عاقبت کارهای ارسطو چه می‌شود، بهتاش به کجا می‌رسد و نقی معمولی چه می‌کند. سیروس مقدم قبلا خبر داده بود ادامه سریال در 4 قسمت ساخته خواهد شد. او گفته بود این قسمت‌ها در یکی از اعیاد پخش می‌شود. همچنین پیش از این خبر داده شده بود ادامه کار فیلمبرداری به بعد از فروکش کردن کرونا موکول شده است.

 

سینما دیلی نوشت: با کلید خوردن سریال «نیوجرسی» به کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری و از سرگیری تصویربرداری برخی از سریال‌ها همچون «87 متر»، «جشن سربرون» و «بیگانه‌ای با من است» و «خانه امن» و «زمین گرم» و تولیدات شبکه خانگی مانند «قورباغه» به نظر می‌رسد شرایط برای تولید مجموعه‌های تلویزیونی فراهم شده.

 

در این شرایط هنوز خبری از ادامه تولید فصل ششم «پایتخت» منتشر نشده. سریالی که سیروس مقدم اعلام کرده بود سعی می‌کند چهار قسمت آخرش را برای عید فطر آماده کند اما بعد از پخش آخرین قسمت نوروزی سریال اعلام شد که با شکست کرونا ادامه آن ساخته می‌شود. با توجه به پیش‌بینی ادامه وضعیت همه‌گیری کرونا آیا ادامه این مجموعه در نیمه اول امسال ساخته می‌شود یا تولید و پخش آن به زمان دیگری موکول می شود؟

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
ستایش 1399/03/26
من خیلی خیلی به سریال پایتخت علاقه مند هستم مخوصا به سارا نیکا من هم سن و سال خودشون هستم خیلی ودوستتون دارم سار نیکا😘😘😘😘
یاسی 1399/02/27
من پایتخت خیلی خیلی دوست دارم کاش تو این روزها پخش کنن 🥰🥰🥰
عسل 1399/02/27
من که خیلی این سریال رو دوست دارم خداکنه پایتخت ۷ رو هم بسازن 🙏 چون توی این روزا یک سرگرمی برای مردم هست
ناشناس 1399/02/26
کاش این پایتخت درس نکنن.مسخرس

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.